Εισβολή των ΜΑΤ στην ΕΡΤ
Περίπου στις 4.20 ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις εισέβαλλαν στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής, παρουσία του εισαγγελέα.
Τα ΜΑΤ επιτέθηκαν με αγριότητα στους εργαζόμενους που περιφρουρούσαν το κτήριο και έκαναν χρήση χημικών για να τους πετάξουν έξω. Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν γίνει τέσσερις προσαγωγές στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής.
Έξω από το κτήριο έχουν συγκεντρωθεί απολυμένοι της ΕΡΤ και άλλοι διαδηλωτές που εκφράζουν την αλληλεγγύη τους. Στο πλευρό τους βρίσκεται η Διαμάντω Μανωλάκου, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και βουλευτής του κόμμματος, καθώς και αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ με επικεφαλής το Γιώργο Πέρρο.
Η Mεσογείων είναι αποκλεισμένη από κλούβες των ΜΑΤ.
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.