Όχι απολύσεις στο δημόσιο: Ο χάρτης των απεργιών της επόμενης εβδομάδας
Η ΟΛΜΕ έχει εξαγγείλει πενθήμερες επαναλαμβανόμενες απεργίες από τις 16 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ομοσπονδίας, υπέρ της πρότασης για απεργία διαρκείας ψήφισαν 72 ΕΛΜΕ σε σύνολο 85, ποσοστό 84,7%, κατά τη χθεσινή μαραθώνια συνεδρίαση.
Η ΟΙΕΛΕ των ιδιωτικών εκπαιδευτικών από την πλευρά της εξήγγειλε 48ωρη απεργία για τις 16 και τις 17 Σεπτεμβρίου.
Οι εργαζομένοι στα ασφαλιστικά ταμεία, τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού και στις υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας ξεκινούν τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου ξεκινούν πενθήμερες κυλιόμενες απεργίες
Οι νοσοκομειακοί γιατροί κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους, αντιδρώντας στην αλλαγή χρήσης νοσοκομείων και στην κινητικότητα του προσωπικού, κηρύσσοντας τριήμερη πανελλαδική απεργία από την Τρίτη 17 έως και την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου.
Η ΔΟΕ των δασκάλων θα προχωρήσει σε 48ωρη απεργία στις 18 και τις 19 Σεπτεμβρίου.
Η ΑΔΕΔΥ έχει προκηρύξει 48ωρη απεργία στο δημόσιο τομέα στις 18 και 19 Σεπτεμβρίου, στην οποία θα συμμετέχουν και οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.
Σημειώνεται ότι την Πέμπτη αναμένεται να συνεδριάσει η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ από κοινού με τις Ομοσπονδίες των εργαζομένων στο Δημόσιο Τομέα, ενώ το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου συγκαλείται το Γενικό Συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ προκειμένου να αποφασίσει για την εξέλιξη των κινητοποιήσεων.
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.