Τρία πουλάκια κάθονταν

Η συμφωνία των «πέντε»


Συναντήθηκαν και πάλι στο δημαρχιακό μέγαρο Αθηναίων ο δήμαρχος της πρωτεύουσας Γ. Καμίνης και οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, Πάτρας Γ. Δημαράς, Βόλου Π. Σκοτινιώτης και Ιωαννίνων Φ. Φίλιος και συμφώνησαν σε πέντε άξονες, πάνω στους οποίους υπολογίζουν να ξεδιπλώσουν την αυτοδιοικητική αλλά και πολιτική πλατφόρμα τους, μέσω εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν στις πέντε πόλεις.
Και αν λάβουμε υπόψη με ποιες μεταρρυθμιστικές δυνάμεις συνεργάζεται στο δήμο Ιωαννιτών ο δικός μας δήμαρχος, προωθώντας τα μεταρρυθμιστικά οράματά του, δικαιούμαστε να αναφωνήσουμε το γνωστό: "τρία πουλάκια κάθονταν"...

ΑΠΟΚΑΥΚΟΣ Ο ΕΞ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]