Φίλιππα πες αλεύρι..

 Ως γνωστόν η συζήτηση για τις υποψηφιότητες στις αυτοδιοικητικές εκλογές έχει ανάψει. Και ως γνωστόν όταν τα πράγματα είναι οριακά όπως είναι σήμερα στο Δήμος μας, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την περίπτωση των αυτογκόλ. 
Χαρακτηριστική περίπτωση ο Δήμαρχος Ιωαννιτών που ή ο ίδιος ή οι συνομιλητές του ή το ευρύτερο συμβουλευτικό -σαν να λέμε- περιβάλλον του ξεχνούν ότι τον στηρίζουν όχι ένα αλλά δύο κόμματα. 
Εκτός και αν θέλει να πορευθεί μονάχα με τη σημαία του ΠΑΣΟΚ, οπότε σ' αυτή την περίπτωση με γεια  του με χαρά του.

 Και ραντεβού στα γουναράδικα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]