Φίλιππα πες αλεύρι..
Χαρακτηριστική περίπτωση ο Δήμαρχος Ιωαννιτών που ή ο ίδιος ή οι συνομιλητές του ή το ευρύτερο συμβουλευτικό -σαν να λέμε- περιβάλλον του ξεχνούν ότι τον στηρίζουν όχι ένα αλλά δύο κόμματα.
Εκτός και αν θέλει να πορευθεί μονάχα με τη σημαία του ΠΑΣΟΚ, οπότε σ' αυτή την περίπτωση με γεια του με χαρά του.
Και ραντεβού στα γουναράδικα..
Labels:
ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.