ΠΡΕΒΕΖΑ:Το τελευταίο αντίο εχθές στους δύο νεαρούς που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα στο Τέροβο

 Το τελευταίο αντίο είπε συγκλονισμένη χθες η κοινωνία του Λούρου στον 18χρονο νεαρό ο οποίος έχασε την ζωή του μαζί με τον 23χρονο πρώτο εξάδελφό του σε τροχαίο δυστύχημα στην περιοχή του Τερόβου. Οπως μετέδωσε η Δημ.Ραδιοφωνία Πρέβεζας,στην κηδεία παρέστη και ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Νικοπόλεως-Πρεβέζης κ. Χρυσόστομος προκειμένου να συμπαρασταθεί στην οικογένεια καθώς και πλήθος κόσμου που αποχαιρέτησαν τον άτυχο νεαρό, ενάμισι μόλις χρόνο μετά τον θάνατο του αδελφού του. Το τροχαίο συγκλόνισε όχι μόνο την τοπική κοινωνία αλλά και το πανελλήνιο, ενώ τα αίτια της σφοδρής σύγκρουσης του αυτοκινήτου με δύο φορτηγά ερευνά το τμήμα τροχαίας Ιωαννίνων. Ανάλογες εικόνες εκτυλίχθηκαν και στην Φιλοθέη Άρτας κατά τη διάρκεια της κηδείας του 23χρονου συνεπιβάτη και πρώτου εξαδέλφου του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]