Δίπλα από το άγαλμα του Κολοκοτρώνη έβαλαν την τούρκικη σημαία!
Στην Τρίπολη, μία πόλη- σύμβολο, για την απελευθέρωση του Έθνους και μόλις λίγα μέτρα από την πλατεία Άρεως, όπου βρίσκεται το άγαλαμα και τα οστά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, βρίσκεται το ξενοδοχείο που “φιλοξενεί” τουρκικό ορειβατικό σύλλογο, όπου χωρίς κανένα σεβασμό στη φιλοξενία, ξεδίπλωσαν την τουρκική σημαία η οποία κυματίζει ακριβώς δίπλα από τον ανδριάντα του "Γέρου".
Οι αντιδράσεις ήταν έντονες από μερίδα πολιτών, ενώ ανακοίνωση εξέδωσε η τοπική Χρυσή Αυγή, μέσω του τοπικού γενικού γραμματέα, Νίκου Σκαντζού, ο οποίος σε ανακοίνωση του τονίζει:
"Στο κέντρο της πόλεως και συγκεκριμένα από παράθυρο του ξενοδοχείου Μαίναλον που βρίσκεται στην στην πλατεία Άρεως κρέμεται από το πρωί προκλητικά η Τούρκικη σημαία.
Δίπλα από το άγαλμα του Κολοκοτρώνη, κάτω από το οποίο βρίσκονται τα οστά του και δίπλα από το μνημείο Αρχιεραίων και Προκρίτων, που έχυσαν το αίμα τους για να μας απελευθερώσουν, έπέλεξαν να κρεμάσουν την μισητή ημισέληνο
Δίπλα από το άγαλμα του Κολοκοτρώνη, κάτω από το οποίο βρίσκονται τα οστά του και δίπλα από το μνημείο Αρχιεραίων και Προκρίτων, που έχυσαν το αίμα τους για να μας απελευθερώσουν, έπέλεξαν να κρεμάσουν την μισητή ημισέληνο
Πρόκειται για μεθοδευμένα προμελετημένη και ιταμή ενέργεια από Τούρκους πράκτορες που στόχο έχουν να προκαλέσουν και να δοκιμάσουν τις αντιδράσεις μας.
Κλιμάκιο της Τοπικής Οργάνωσεως Τριπόλεως κινητοποιήθηκε μέσω τηλεφώνων, έσπευσε στο σημείο και κινήθηκε αποφασιστικά για να την κατεβάσει.
Βρήκε όμως τον χώρο αποκλεισμένο από αστυνομικές δυνάμεις και ασφαλίτες (γεγονός που αποδεικνύει ότι παρακολουθούν τα τηλέφωνά μας) οι οποίοι απαγόρευσαν και εμπόδισαν κάθε ενέργειά μας. Θα παραμείνουμε στο σημείο μέχρι να εξαφανίσουμε απο μάτια των Τριπολιτών το προκλητικό σημάδι.
Καταγγέλλουμε τις Τουρκοπροσκυνημένες Ελληνικές αρχές για την προδοτική συμπεριφορά τους καθώς και την Διεύθυνση του Ξενοδοχείου. Έπεται συνέχεια"
Κλιμάκιο της Τοπικής Οργάνωσεως Τριπόλεως κινητοποιήθηκε μέσω τηλεφώνων, έσπευσε στο σημείο και κινήθηκε αποφασιστικά για να την κατεβάσει.
Βρήκε όμως τον χώρο αποκλεισμένο από αστυνομικές δυνάμεις και ασφαλίτες (γεγονός που αποδεικνύει ότι παρακολουθούν τα τηλέφωνά μας) οι οποίοι απαγόρευσαν και εμπόδισαν κάθε ενέργειά μας. Θα παραμείνουμε στο σημείο μέχρι να εξαφανίσουμε απο μάτια των Τριπολιτών το προκλητικό σημάδι.
Καταγγέλλουμε τις Τουρκοπροσκυνημένες Ελληνικές αρχές για την προδοτική συμπεριφορά τους καθώς και την Διεύθυνση του Ξενοδοχείου. Έπεται συνέχεια"
Oι αντιδράσεις από την ανακοίνωση αυτή, ήταν αρκετές, με πολλούς να κάνουν λόγο για ανάδειξη ενός θέματος χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Η Χρυσή Αυγή ωστόσο δεν πήρε πίσω κάτι από την ανακοίνωση.
Labels:
ΔΙΑΦΟΡΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.