Θα φθάσουν φθινόπωρο οι Βαγγελαντωνάκηδες;
Μετά τους Πόλυδωρ - Παναγιωτόπουλους και τον δεξιό στραβισμό τους, που έκανε τον Βορίδη να φαντάζει φιλελεύθερος ευρωπαϊστής κατα το τελευταίο 24ωρο υπήρξαν ακόμη οι δηλώσεις Κασαπίδη (βουλευτή Κοζάνης) ότι δεν γίνεται δηλωσίας του Σαμαρά και του Κακλαμάνη για την αντισυνταγματικότητα του χειρισμού των υπαλλήλων της δημοτικής Αστυνομίας.
Ως η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα μπορούν εδώ να αναφερθούν οι δηλώσεις υποστήριξης της Ντόρας …
Θα φθάσουν άραγε φθινόπωρο οι Βαγγελαντωνάκηδες;
Κασσάνδρα του Απόκαυκου
Labels:
ΑΠΟΨΕΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.