Κανένα σημάδι των αλβανών δραπετών .Το μόνο νέο στοιχείο στα χέρια των αστυνομικών είναι ότι βρέθηκε το μηχανάκι που είχαν κλέψει

Λες  και άνοιξε η γη και τους κατάπιε τους αλβανούς δραπέτες.Μέχρι στιγμής κανένα αποτέλεσμα απο τις επιχειρήσεις της αστυνομίας.Το μόνο αισιόδοξο είναι η πεποίθηση υψηλόβαθμων στελεχών της ΕΛ.ΑΣ που θεωρούν ότι δεν έχουν καταφέρει να περάσουν τα σύνορα  όσο και αν το προσπαθούν.Φαίνεται ότι γνωρίζουν πολύ καλά τα κρυφά μονοπάτια και περάσματα που χrησιμοποιούν για διαφυγή οι έμποροι ναρκωτικών.Το μόνο νέο μέχρι στιγμής στοιχείο εντοπίστηκε στην περιοχή Φροσύνη  Σουλίου το μικρού κυβισμού μηχανάκι που είχαν κλέψει 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]