ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΙΟΥ: Την απέλυσαν επειδή δεν πήγε να εργαστεί μετά από τροχαίο
Απελύθη τελικά η εργαζόμενη στο Νοσοκομείο Ρίου η οποία είχε πέσει θύμα τροχαίου ατυχήματος, και η προϊσταμένη της την υποχρέωνε να πάει για δουλειά (και μάλιστα ακόμη και σε διπλό πόστο). Από τις 17 Μαϊου βρίσκεται εκτός υπηρεσίας (εργαζόταν στο συνεργείο καθαριότητας) ενώ ήδη προσέφυγε στην Επιθεώρηση Εργασίας διεκδικώντας το αυτονόητο. Θα πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη εργαζόμενη έχει όλα τα δικαιολογητικά που πιστοποιούν ότι έπεσε θύμα τροχαίου, περιέργως όμως η προϊσταμένη της υπηρεσίας της ζητούσε… να εργαστεί με ράμματα και αφόρητους πόνους.
Labels:
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.