Ερώτηση και αυτή...
Έχουν τις απορίες τους στο Γιαννιώτικο Ταψί του δημοσιογράφου Κώστα Καλτσή και ερωτούν την δημοτική αρχή για τις αμοιβές του ΔΣ της ΔΕΥΑΙ και περιμένουν μάλιστα και απάντηση.
Στο ταψί ή στο πιάτο; Αλλά μάλλον ξεχνούν ότι το Savoir Vivre επιτάσσει να μην μιλάμε, όταν τρώμε...
Ramon επί των καλών τρόπων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.