Την αποψινή κηδεία του Ελληνικού ποδοσφαίρου την θρήνησαν πρώτοι οι οπαδοί του Ολυμπιακού με την εκκωφαντική σιωπή τους και την μαζική τους αποχώρηση πριν την απονομή του κυπέλλου.
Με εξαίρεση τον γνωστό Σάββα
Το πανηγύρισε μόνο ο ...Σάββας.
Reviewed by
epirustvnews
on
5/12/2013 12:02:00 π.μ.
Rating:
5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.