Καλό ταξίδι φιλαράκο μας
Μετά απο 13 χρόνια έφυγες και άδειασε η ζωή μας.Σε ευχαριστούμε για την αγάπη ,την αφοσοίωση ,τη χαρά την αθωωότητά σου τις σκανταλιές σου..Πέρασες απο πολλές δυσκολίες όμως εχθές θέλησες να φύγεις μόνη σου για το δικό σου μοναχικό ταξίδι..Και έφυγες...Μόνο που δεν έχεις φύγει ,γιατί εκεί που μένεις δεν μπορείς να φύγεις ποτέ ..Μέσα στην καρδιά μας.Αναγνώστης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.