ΗΠΑ: Ένας νεκρός και τρεις τραυματίες από ατύχημα σε πυρηνικό εργοστάσιο


Ένας εργαζόμενος έχασε τη ζωή του και άλλοι τρεις τραυματίστηκαν από ατύχημα σε πυρηνικό ηλεκτροπαραγωγικό εργοστάσιο στο Άρκανσας των ΗΠΑ, κατά το οποίο δε σημειώθηκε διαρροή ραδιενέργειας, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν σήμερα η εταιρεία «Entergy», η οποία διαχειρίζεται την μονάδα, και το υπουργείο Υγείας της πολιτείας αυτής.
Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν ένα τμήμα μιας γεννήτριας έπεσε, καθώς εργαζόμενοι την έβγαζαν από μια τουρμπίνα, εξήγησε η «Entergy» σε ανακοίνωσή της. «Ουδείς κίνδυνος υφίσταται για το κοινό», διαβεβαίωσε και το υπουργείο Υγείας, αφού στο τμήμα αυτό του εργοστασίου δεν υπάρχει ραδιενέργεια.

Ο πρώτος αντιδραστήρας του πυρηνικού εργοστασίου βρίσκεται εκτός λειτουργίας για την αντικατάσταση αναλωθέντος καυσίμου, ενώ ο δεύτερος σταμάτησε αυτόματα μετά το δυστύχημα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η «Entergy», η οποία παρέχει ηλεκτροδότηση στο Αρκάνσας καθώς και στις γειτονικές πολιτείες του Τέξας, της Λουιζιάνας και του Μισισιπή, απασχολεί περίπου 15.000 ανθρώπους και διαθέτει μια μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 30.000 μεγαβάτ — εκ των οποίων τα 10.000 με τη χρήση πυρηνικών αντιδραστήρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]