ΗΠΑ: Ένας νεκρός και τρεις τραυματίες από ατύχημα σε πυρηνικό εργοστάσιο
Το δυστύχημα σημειώθηκε όταν ένα τμήμα μιας γεννήτριας έπεσε, καθώς εργαζόμενοι την έβγαζαν από μια τουρμπίνα, εξήγησε η «Entergy» σε ανακοίνωσή της. «Ουδείς κίνδυνος υφίσταται για το κοινό», διαβεβαίωσε και το υπουργείο Υγείας, αφού στο τμήμα αυτό του εργοστασίου δεν υπάρχει ραδιενέργεια.
Ο πρώτος αντιδραστήρας του πυρηνικού εργοστασίου βρίσκεται εκτός λειτουργίας για την αντικατάσταση αναλωθέντος καυσίμου, ενώ ο δεύτερος σταμάτησε αυτόματα μετά το δυστύχημα, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η «Entergy», η οποία παρέχει ηλεκτροδότηση στο Αρκάνσας καθώς και στις γειτονικές πολιτείες του Τέξας, της Λουιζιάνας και του Μισισιπή, απασχολεί περίπου 15.000 ανθρώπους και διαθέτει μια μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας ισχύος 30.000 μεγαβάτ — εκ των οποίων τα 10.000 με τη χρήση πυρηνικών αντιδραστήρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.