«Κελεπούρι» για την Ελλάδα οι «Ολυμπιακοί» της Τουρκίας
Οι ίδιοι εκτιμούν ότι στο πλαίσιο των Αγώνων η ελληνοτουρκική συνεργασία σε επίπεδο ιδιωτικών επιχειρήσεων θα έμπαινε σε άλλη βάση, καθώς κοινός στόχος θα ήταν πλέον η προσέλκυση θεατών – τουριστών από χώρες που σήμερα δεν συνεισφέρουν ούτε στον ελληνικό ούτε στον τουρκικό τουρισμό. Η πιθανή ανάθεση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020 στην Τουρκία θα ενίσχυε την κινητικότητα και στο μέτωπο της κρουαζιέρας στο Αιγαίο, κυρίως σε δρομολόγια που θα περιλαμβάνουν τη Σμύρνη, το Κουσάντασι, τον Πειραιά, τον Βόλο, τη Θεσσαλονίκη, την Αλεξανδρούπολη, τα Δαρδανέλια, τη Λέσβο, τον Τσεσμέ, την Αλικαρνασσό και τη Μαρμαρίδα. «Σε περίπτωση που υλοποιηθούν οι γραμμές αυτές, ανεξαρτήτως των Αγώνων, θα κερδίσουμε και εμείς και εσείς», λένε οι Τούρκοι τουριστικοί πράκτορες στους Ελληνες συναδέλφους τους. Την ίδια στιγμή, κέρδη θα προέκυπταν και αναφορικά με τις μαρίνες, όπου ήδη μεγάλες τουρκικές επιχειρήσεις «χτίζουν» θέσεις στην Ελλάδα μέσω της συνεργασίας τους με εγχώριους επιχειρηματικούς ομίλους. :
ΠΗΓΗ paraskhnio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.