ΚΑΙ ΠΙΝΩ ΜΠΥΡΕΣ, ΠΙΝΩ ΜΠΥΡΕΣ, ΠΙΝΩ ΜΠΥΡΕΣ.. ΤΑ ΕΠΙΝΑΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ!

Μια μεγάλη σακούλα με μπύρες "εισήλθε" την Πέμπτη το βράδυ στο γραφείο του Γιάννη Στουρνάρα, κατά την επίσκεψη του Αντώνη Σαμαρά στο υπουργείο Οικονομικών.

Είναι γνωστό, βέβαια, πως οι δύο άνδρες δεν είναι λάτρεις του αλκοόλ, ωστόσο σύμφωνα με τα Νέα, παρεξέκλιναν λίγο των συνηθειών τους. Μάλιστα, αργότερα παρήγγειλαν και φαγητό, το οποίο πλήρωσε ο κ. Στουρνάρας.



Οταν, πάντως, ο πρωθυπουργός αποχώρησε από την οδό Νίκης, είπε κάτι σε στιλ "μπορεί να έρθω και αύριο, με ξέρετε, δεν είμαι άνθρωπος της εθιμοτυπίας".
"Του αρέσει εδώ" πετάχτηκε ο υπουργός Οικονομικών...

Πηγή: Τα Νέα

ΠΗΓΗ stoxos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]