ΑΡΤΑ:Γέμισε το γεφύρι ποδήλατα
Η μαζική συμμετοχή νέων κυρίως σ’ αυτή την ποδηλατοδρομία, περιέχει το σαφές μήνυμα ότι είναι πολλοί οι λόγοι, που και στην Άρτα, πρέπει να επικαιροποιήσουμε την χρήση του ποδηλάτου και στην καθημερινή μας ζωή για να μην δημιουργούμε επί πλέον προβλήματα.
Και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που θα πουν πως τα ραντεβού για ποδηλατοδρομία, θα πρέπει να είναι πιο συχνά…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.