Ο Σύλλογος Ηπειρωτών Γλυφάδας συμμετείχε στη δράση των φορέων της Γλυφάδας, ''Χάρισε μας ένα δωράκι ή ένα δενδράκι να δώσουμε χαρά και ελπίδα''.
Αντιπροσωπεία του Δ.Σ., με επικεφαλή την Πρέδρο και τον Γενικό Γραμματέα, Μαρία Δοκοπούλου και Τάσο Κατοπόδη, παρευρέθηκε στο χώρο των εκδηλώσεων επί των οδών Παπανδρέου και Μπότσαρη στη Γλυφάδα (12:00-18:00) μοιράζοντας δωράκια στους μικρούς μας φίλους που προσέφεραν με όλη τους την αγάπη τα μέλη του Συλλόγου.
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 2013!!!
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΑΡΙΑ ΔΟΚΟΠΟΥΛΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.