Σιγά! Η πατρίδα κοιμάται...

Σιγά.....Απόκαυκε!
Και μη φωνάζεις, γιατί η πατρίδα κοιμάται! Αντί να αρπάξουν οι "πολίτες" από ένα στυλιάρι και να τα κάνουν λαμπόγυαλο στο ΟΡΝΙΘΟΤΡΟΦΕΙΟ της τοπικής μαφίας, άκρα του τάφου σιωπή στον κάμπο βασιλεύει, μιας ΜΜΕ και αρκετοί  "πολίτες" είχαν υποστεί  με τον έναν ή άλλο τρόπο τη "θεραπεία" των κλεφτοκοτάδων και μούγκα στη στρούγκα.
Το γεγονός βέβαια ότι από τη τσέπη πληρώναμε και πληρώνουμε τις παχυλότατες αργομισθίες της μπουχέσ@ς φαίνεται ότι δεν συγκινεί κανένα δικαστικό λειτουργό.Άλλωστε στο ευαγές Ίδρυμα που λέγεται "Βουλή των Ελλήνων" δεν λειτουργεί η λεγόμενη "Διαύγεια" για να δημοσιεύονται τα στοιχεία που αφορούν τα κατορθώματα των εκπροσώπων της Ελληνικής Ζουαζιλάνδης και μόνο από σπόντα μαθαίνουμε κάποια από αυτά...
Ρamon, o Αντάρτης
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=UBxtIz-By3Y

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]