Ρεβεγιόν... στα σπίτια μας

Πόσα ξοδέψαμε για τη νυχτερινή μας έξοδο; Πόσο μας στοίχισε το ρεβεγιόν; Οι περισσότεροι πάντως την έβγαλαν φθηνά φέτος! Για παράδειγμα στα μπουζούκια! Τα Χριστούγεννα του 2007 η φιάλη έφθανε και τα 200 ευρώ στο ρεβεγιόν. Φέτος η τιμή δεν ξεπερνούσε τα 150 ευρώ. Με όλα τα παρελκόμενα. Στα μπαρ και τα κλαμπ η τιμή του ποτού δεν ξεπερνούσε τα 8 ευρώ. Στις χειρότερες περιπτώσεις.
Γιατί στις καλύτερες έβρισκες και ποτό με 6 ευρώ. Και πάλι όμως η κίνηση στα περισσότερα καταστήματα δεν ήταν η αναμενόμενη. Λόγω κρίσης, πολλοί επέλεξαν να περάσουν τις γιορτές στα σπίτια τους. Οι έξοδοι περιορίστηκαν, με αποτέλεσμα ορισμένα μόνο καταστήματα να γεμίσουν και οι ιδιοκτήτες των υπολοίπων... να ψάχνονται!
 dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]