ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΣΥΡΟΥ
Το Δ.Σ και τα μέλη του Συλλόγου Ηπειρωτών Σύρου
εύχονται ολόψυχα Καλές Γιορτές και το 2013 να είναι
γεμάτο Υγεία, Ευτυχία και Υπομονή
ώστε να ξεπεράσουμε όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα τις
δύσκολες μέρες που περνά η χώρα μας.
Με σύμμαχό μας την παράδοση και την επιστροφή στις
ρίζες μας, ατενίζουμε δυναμικά και αισιόδοξα το μέλλον μας.
Ο Πρόεδρος
Ηρακλής Ζαχάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.