Κοζάνη: Κατέληξε ο 38χρονος εργάτης της ΔΕΗ
Κατέληξε τελικά στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης ο 38χρονος Νίκος Καραστογιάννης, ο οποίος είχε τραυματιστεί τα ξημερώματα της περασμένης Πέμπτης 27 Δεκέμβρη στο νότιο πεδίο των ορυχείων της ΔΕΗ στην Κοζάνη. Χτες το βράδυ ανακοινώθηκε στην οικογένειά του ότι ο 38χρονος ήταν κλινικά νεκρός.
Πρόκειται για άλλο έναεργοδοτικό έγκλημα, όπως καταγγέλλει το Σωματείο Εργατοτεχνιτών και Εργαζομένων στην Ενέργεια Δυτικής Μακεδονίας: «Αναλώσιμα υλικά» οι ζωές των εργαζομένων στο βωμό της κερδοφορίας της ΔΕΗ ΑΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.