
Την οργή βουλευτών και πανεπιστημιακών προκάλεσε για μία ακόμη φορά το υπουργείο Παιδείας με τη διάταξη που ενσωμάτωσε στον εφαρμοστικό νόμο του υπουργείου Υγείας και με την οποία μετατρεπόταν σε Πανεπιστήμιο η Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας!!! Οι βουλευτές μίλησαν για υφαρπαγή ψήφου και κατήγγειλαν ότι η διάταξη ήταν χαριστική καθώς η συγκεκριμένη Σχολή προσφέρει μόνο μεταπτυχιακά. Οι πανεπιστημιακοί από τη μεριά τους (Ιατρικές Σχολές και ΠΟΣΔΕΠ) κατήγγειλαν το υπουργείο Παιδείας για περίεργη μεθόδευση και για χαριστικές απονομές καθηγητικών εδρών ΑΕΙ.
Μετά τις αντιδράσεις των βουλευτών, που απείλησαν ότι θα καταψηφίσουν τη ρύθμιση κατά την ονομαστική ψηφοφορία, ο υπουργός Υγείας έκανε έναν τακτικό ελιγμό και απέσυρε τα άρθρα, ρίχνοντας το μπαλάκι στο υπουργείο Παιδείας, στο οποίο, όπως είπε από του βήματος της Βουλής, ανήκε η σχετική πρωτοβουλία, προαναγέλλοντας όμως την επανακατάθεση της ρύθμισης σε νέο νομοσχέδιο. Πάντως στους διαδρόμους της Βουλής οι φήμες στα πηγαδάκια έλεγαν ότι η ρύθμιση είχε πολιτικό χαρακτήρα, δηλαδή να τακτοποιηθούν συγκεκριμένοι παράγοντες του ΠΑΣΟΚ!!! Το δράμα είναι ότι τώρα, με τη φυγή της Άννας, η ρύθμιση δεν πρόκειται να επανακατατεθεί, εκτός αν τα σαΐνια πιάσουν στον ύπνο τον νέο υπουργό Παιδείας…
Α.Χ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.