Περίπου 300 τόνοι ελαιόλαδου θα διατεθούν από τους παραγωγούς της Μεσσηνίας στα Γιάννινα, όπως προβλέπει η συμφωνία που έκανε μαζί τους ο Δήμος Ιωαννιτών. Πρόκειται για έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, για την πιστοποίηση της ποιότητας του οποίου ο Δήμος θα ζητήσει την βοήθεια της Περιφέρειας Ηπείρου, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας Φίλιππας Τσουμάνης. Ήδη δεκάδες δημότες έχουν καταθέσει αιτήσεις παραγγελίας στο Δήμο για το λάδι, ενώ η προθεσμία γι’ αυτές θα λήξει την ερχόμενη Τετάρτη. Η διαδικασία θα είναι νόμιμη, με αποδείξεις για τους καταναλωτές, διαβεβαίωσε ο κ. Τσουμάνης, ενώ η διανομή του ελαιόλαδου πιθανώς να γίνει στο χώρο του ΚΕΠΑΒΙ, αφού αυτός διαθέτει και πάρκινγκ. Πάντως, ο Δήμος εξετάζει τη δυνατότητα να φέρει κι άλλα αγροτικά προϊόντα σε τιμή παραγωγού στην πόλη μας.
ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ
300 τόνοι ελαιόλαδου θα έρθουν στα Γιάννινα απ’ τη Μεσσηνία.Μεγάλο το ενδιαφέρον από πολίτες.Μέχρι την Τετάρτη οι παραγγελίες στο Δήμο
Reviewed by
epirustvnews
on
3/12/2012 08:45:00 μ.μ.
Rating:
5
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.