Ξεκινάει σήμερα στο ΣΚΑΪ το «The Giza Bar»
Όπως ενημερώνει ο τηλεοπτικός σταθμός οι τηλεθεατές θα έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν ένα διπλό επεισόδιο ένα τέταρτο μετά τα μεσάνυχτα με μία εκπομπή που φέρει τον τίτλο «The Giza Bar: Μία πρώτη γεύση».
Στο τιμόνι της παρουσίασης η ραδιοφωνική Γκίζα, ενώ στον σχολιασμό ο Αντώνης Ανδρικάκης και ο Γιώργος Μυλωνάς.
http://www.mediasoup.gr/node/33666
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.