Ανακύκλωσαν τις παλιές ηλεκτρικές συσκευές τους οι Γιαννιώτες

Πολλοί  ήταν οι Γιαννιώτες που βρέθηκαν το Σάββατο στην κεντρική πλατεία για να ανακυκλώσουν παλιές ηλεκτρικές συσκευές τους,που τις κρατούσαν στο σπίτι , μην ξέρονταςς τί να τις κάνουν,ανταποκρινόμενοι  με αυτό τον τρόπο στην ανακύκλωση που διοργανώθηκε απο την εταρεία Pitsos σε συνεργασία με την Ανακύκλωση Συσκευών Α.Ε.Παράλληλα ενημερώθηκαν για τις πρώτες κλιματικά ουδέτερες συσκευές ,απο ανθρώπους της εταιρείας Pitsos.Τις συσκευές αυτές μπορούν οι καταναλωτές να τις προμηθεύονται απο τη συγκεκριμένη εταιρεία ,εξασφαλίζοντας σημαντικό όφελος για το πορτοφόλι τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]