
Άν όλα πάνε καλά και οι εργαζόμενοι στο ΑΛΤΕΡ δούν χρήματα στο λογαριασμό τους ,απο σήμερα το απόγευμα θα "ξεπαγώσει" το ΑΛΤΕΡ και θα βγεί και πάλι ζωντανό πρόγραμμα στον αέρα . Η αρχή θα γίνει με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων στις 20.00.
http://www.newsbeast.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.