Ιδιωτικός και Δημόσιος τομέας… με ίσους μισθούς

Το νέο ενιαίο μισθολόγιο, προβλέπει την σταδιακή σύγκλιση των μισθών του δημοσίου τομέα… με αυτών του ιδιωτικού. Σύμφωνα  με το «Έθνος» η σύγκλιση των μισθών ιδιωτικού και δημόσιου τομέα δεν θα υπολογιστεί σε μηνιαίο επίπεδο, αλλά στο σύνολο των ετήσιων αποδοχών, δηλαδή υπολογίζοντας και τον 13ο και τον 14ο μισθό που λαμβάνουν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι.
 Τα ειδικά επιδόματα θα κοπούν και θα ενσωματωθούν στον βασικό μισθό μέρος των γενικών επιδομάτων, ενώ αναμένεται να διατηρηθούν το οικογενειακό επίδομα, το επίδομα θέσης, τα επιδόματα σπουδών (μεταπτυχιακού, διδακτορικού τίτλου) και το πριμ παραγωγικότητας που θα «κερδίζεται» μετά από αξιολόγηση. 

Οι νέοι στην δουλειά θα παίρνουν μισθό ίσο με των συναδέλφων τους στον ιδιωτικό τομέα.  Μεταβατικά θα μειωθούν οι αποδοχές όσων δημοσίων υπαλλήλων λαμβάνουν υψηλά επιδόματα μέχρι και 40%. Για την πλειοψηφία των χαμηλά αμειβομένων υπαλλήλων προβλέπεται μικρή αύξηση στον βασικό μισθό μετά τις καταργήσεις και ενσωματώσεις επιδομάτων, στο πλαίσιο της αναδιανεμητικής πολιτικής του νέου μισθολογίου.

Το ενιαίο μισθολόγιο θα ισχύσει και στους υπαλλήλους των ΔΕΚΟ, οι οποίοι θα δουν τους μισθούς τους να μειώνονται σταδιακά από 20-40%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]