ΑΥΘΑΙΡΕΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Ηπειρωτικού Αγώνα,καμμία άδεια για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων εντός της πλατείας Χατζή στους Αμπελόκηπους Ιωαννίνων, δεν έχει δοθεί απο τη Δημοτική Αρχή ,η οποία τονίζει και ξεκαθαρίζει  ότι πρόκειται για αυθαίρετες κατασκευές.Οι  ιδοικτήτες των καταστημάτων επιτρέπεται να τοποθετήσουν μόνο ομπρέλλες μέχρι να εκδοθεί η κανονιστική απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο.«Οι εργασίες λοιπόν που γίνονται είναι παράνομες και ως τέτοιες θα αντιμετωπιστούν» αναφέρει το Δημαρχείο σε ανακοίνωσή του.


πηγη http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/10922/2011-04-02.html
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]