ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΣΤΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ

Χειρόφρενο τραβούν  τα ασθενοφόρα απο Δευτέρα καθώς οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ προχωρούν σε επίσχεση εργασίας.Οι Εκαβίτες  διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν πληρωθεί τις υπερωρίες των τελευταίων 4 μηνών καθώς και τις αποζημιώσεις για τα εκτός έδρας όλο το 2010!Δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν την απεργία τους μέχρι να δικαιωθούν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]