ΤΟ ΑΣΕΠ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ
αφού ως γνωστόν, είτε διέθεταν συμβάσεις χωρίς ημερομηνία λήξης ή «μονιμόχαρτα» που τους διανεμήθηκαν από την προηγούμενη δημοτική αρχή, χωρίς όμως καμία νομική υπόσταση. Ο κ. Καλογιάννης επικαλείται τη σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ιωαννίνων, το οποίο αναγνωρίζει ότι οι εργαζόμενοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Οι διαμαρτυρίες μπροστά απο το Δημαρχείο των Ιωαννίνων απο μέλη του ΠΑΜΕ συνεχίστηκαν και εχθές.Το κτίριο πλέον φυλάσσεται απο αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες δεν επιτρέπουμε την εκ νέου κατάληψή του.
διαβάστε περισσότερα http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/10866/2011-03-31.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.