ΤΟ ΑΣΕΠ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ

Οι 128 συμβασιούχοι της τέως ΑΔΕΙ θα δούν το συμβούλιο του ΑΣΕΠ να αποφασίζει αυτό και μόνο αν θα συνεχίσουν να εργάζονται.Η απόφαση αυτή έχει παρθεί εδώ και καιρό απο τη Δημοτική Αρχή Ιωαννίνων και επιβεβαιώθηκε τώρα απο τον  υφυπουργό Εσωτερικών Γιώργο  Ντόλιο, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Ιωαννίνων της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρου Καλογιάννη.Ο κ.Καλογιάννης στην ερώτησή του ισχυρίζεται ότι οι συμβασιούχοι έχουν «συμβάσεις αορίστου χρόνου» κάτι που ωστόσο δεν ισχύει,
 αφού ως γνωστόν, είτε διέθεταν συμβάσεις χωρίς ημερομηνία λήξης ή «μονιμόχαρτα» που τους διανεμήθηκαν από την προηγούμενη δημοτική αρχή, χωρίς όμως καμία νομική υπόσταση. Ο κ. Καλογιάννης επικαλείται τη σχετική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ιωαννίνων, το οποίο αναγνωρίζει ότι οι εργαζόμενοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Οι διαμαρτυρίες μπροστά απο το Δημαρχείο των Ιωαννίνων απο μέλη του ΠΑΜΕ συνεχίστηκαν και εχθές.Το κτίριο πλέον φυλάσσεται απο αστυνομικές δυνάμεις οι οποίες δεν επιτρέπουμε την εκ νέου κατάληψή του.



διαβάστε περισσότερα http://www.agon.gr/news/117/ARTICLE/10866/2011-03-31.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]