ΤΟ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Το υψηλότερο ξενοδοχείο στον κόσμοΤις πόρτες του άνοιξε επισήμως στο Χονγκ Κονγκ το υψηλότερο ξενοδοχείο στον κόσμο και έχει θέα στο λιμάνι της Βικτόρια.
Το Ritz-Carlton, το οποίο καταλαμβάνει τους υψηλότερους ορόφους - από τον 102ο ως τον 118ο του Διεθνούς Εμπορικού Κέντρου του Χονγκ Κονγκ- άνοιξε επισήμως και από την Παρασκευή θα δέχεται κρατήσεις.

Το ξενοδοχείο διαθέτει 312 δωμάτια, μπαρ και εστιατόριο - το Ozone -στον 118ο όροφο που βρίσκεται 490 μέτρα πάνω από το έδαφος.
Ένα απλό δωμάτιο κοστίζει 575 δολάρια τη βραδιά.


πηγη http://www.newsbomb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]