ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΝΕΟ DVD ΤΗΣ ΤΖΟΥΛΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΥ..

Δεν "περπατάει "το νέο dvd της Τζούλιας Αλεξανδράτου όπως θα ήθελε ο κ.Σειρηνάκης και φοβάται μήπως και δεν βγάλει και τα λεφτά του στο τέλος!.Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Καρφί,η Τζούλια του κόστισε 150.000 και 70.000 η εφορία.Το dvd όμως παρά το ότι πωλείται κατά 5 ευρώ φθηνότερο σε σχέση με το πρώτο (15 ευρώ)δεν έχει φέρει μέχρι τώρα τις τρελλές πωλήσεις.Έτσι ο κ.Σειρηνάκης φέρεται να επικοινώνησε με στελέχη τηλεοπτικών καναλιών για να κάνουν έμμεση διαφήμιση και τους υποσχέθηκε μάλιστα , ότι αν πέσουν πρόστιμα απο το ΕΣΡ ,ο ίδιος θα καλύψει τα πρόστιμα ανεξαρτήτως ποσών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]