ΜΕΙΩΣΕΙΣ 20% ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΚΟ

Έρχονται μειώσεις στους μισθούς των ΔΕΚΟ που θα φτάνουν μέχρι και 20%.Οι εργαζόμενοι που θα πρέπει να ανησυχούν είναι όσοι απασχολούνται στη ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ, ΟΛΘ ,ΟΛΠ,ΟΠΑΠ και ελληνικά πετρέλαια.Η Τρόικα προβλέπει για τις ΔΕΚΟ μείωση λειτουργικών δαπανών 15 – 25%, μείωση βασικού μισθού κατά 10% και μείωση 10% των δευτερογενών αμοιβών. Επίσης, προβλέπεται καθιέρωση του ανώτατου ορίου μικτών αποδοχών στα 4.000 ευρώ ετησίως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]