Εργατικό ατύχημα σε ξενοδοχείο στην Πέρδικα ||Παρέμβαση του Εργατικού Κέντρου Θεσπρωτίας και του Σωματείου Επισιτισμού
Εργατικό ατύχημα σημειώθηκε σε ξενοδοχείο στην Πέρδικα Θεσπρωτίας ,όταν νεαρός εργαζόμενος την Τετάρτη 24 Ιουνίου ημέρα της κλαδικής απεργίας με βασικό αίτημα την προστασία της υγείας και της ασφάλειας στους χώρους εργασίας ,υπέστη σοβαρό θερμικό έγκαυμα κατά τη διάρκεια εργασιών καθαρισμού στην κουζίνα.
Το ατύχημα κινητοποίησε το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας και σήμερα κλιμάκιο τόσο του Εργατικού Κέντρου όσο και του Σωματείου πραγματοποίησε παρέμβαση στον χώρο του ξενοδοχείου. Ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου, Θοδωρής Παπαγιάννης, στην παρέμβαση του ανέδειξε την ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων υγείας και ασφάλειας και κάλεσε όλους τους συναδέλφους να οργανωθούν στο Σωματείο τους.
Ανέφερε ότι “το συγκεκριμένο περιστατικό δεν αποτελεί ένα «μεμονωμένο συμβάν». Είναι αποτέλεσμα των συνθηκών που διαμορφώνονται στους χώρους δουλειάς: της εντατικοποίησης, των ελλείψεων σε προσωπικό, της πίεσης για μεγαλύτερη παραγωγικότητα και της αντιμετώπισης των μέτρων υγείας και ασφάλειας ως «κόστος». Αυτές οι συνθήκες αυξάνουν καθημερινά τον κίνδυνο εργατικών ατυχημάτων, ιδιαίτερα στον κλάδο του τουρισμού και του επισιτισμού κατά τη διάρκεια της σεζόν.”
Παράλληλα στον χώρο της κουζίνας προσωπικού διανεμήθηκαν ανακοινώσεις και αιτήσεις εγγραφής, με πλατύ κάλεσμα συμμετοχής, γιατί μόνο συλλογικά μπορούν οι εργαζόμενοι να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους και να διεκδικήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας.
Σε σχετικό δελτιο Τύπου το Εργατικό Κέντρο Θεσπρωτίας αναφέρει πως θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του ατυχήματος, να ληφθούν άμεσα όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας για τους εργαζόμενους και να διασφαλιστούν όλα τα δικαιώματα του συναδέλφου. Παράλληλα απαιτεί πλήρη κάλυψη των νοσηλίων και των αποδοχών του εργαζόμενου για όσο διάστημα απαιτηθεί μέχρι την πλήρη αποκατάστασή του.
"Το μήνυμα της σημερινής παρέμβασης είναι ξεκάθαρο: κανένας εργαζόμενος δεν πρέπει να αισθάνεται μόνος απέναντι στα προβλήματα του χώρου δουλειάς. Η δύναμή μας βρίσκεται στην οργάνωση, στη συλλογική δράση και στη συμμετοχή στο Σωματείο."καταλήγει η ανακοίνωση -παρέμβαση του Εργατικού Κέντρου στη Θεσπρωτία .
φωτό αρχείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.