Γιατί τόση εγκατάλειψη;
@ Ένας χώρος αναψυχής στην Κλειδωνιά της Κόνιτσας δίπλα στο ποτάμι αφέθηκε να ρημάξει… με τα πέτρινα παγκάκια και τους επεξηγηματικούς πίνακες να εξαφανίζονται μέσα στα βάτα και τη βλάστηση. Λίγο πιο κει κάποιοι ανάβουν φωτιές μέσα στον δρυμό και στήνουν σκηνές για ελεύθερο κάμπινγκ ενώ τα μονοπάτια έχουν κλείσει σε πολλά σημεία από τη βλάστηση. Το δασαρχείο Κόνιτσας αλλά και ο δήμος Κόνιτσας αισθάνονται καθόλου υπεύθυνοι για τον χώρο ή …δε βαριέσαι;
Σκεπτόμενοι πολίτες






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.