Ιωάννινα :Μαχητική διαμαρτυρία εκπαιδευτικών και γονιών 6ου Γυμνασίου ....
ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΤΜΗΜΑ! ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ!
Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπ/κών στην ΕΛΜΕ Ιωαννίνων χαιρετίζει την σημερινή διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών και των γονέων του 6ου Γυμνασίου Ιωαννίνων στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων για να καταγγείλουν τη σχεδιαζόμενη συγχώνευση τμήματος στο 6ο Γυμνάσιο. Εξέλιξη που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα ,αλλά και διαλύει το εκπαιδευτικό έργο με τμήματα των 27 μαθητών.
Αδιαφορώντας για τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, η σημερινή κυβέρνηση όπως και όλες οι προηγούμενες συνεχίζουν την εφαρμογή της πολιτικής που αντιμετωπίζει διαχρονικά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών ως κόστος και την εκπαίδευση ως δημοσιονομικό «βάρος».
Αδιαφορώντας για κάθε σύγχρονη παιδαγωγική πρακτική που προκρίνει τις μικρότερες τάξεις για καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα, αλλά ακολουθώντας πιστά τις εντολές ΕΕ, ΟΟΣΑ για δημοσιονομικούς «κόφτες» και στην εκπαίδευση, οι κυβερνήσεις διαχρονικά νομοθέτησαν μια σειρά αντιεκπαιδευτικές διατάξεις που οδήγησαν τους μαθητές να στοιβάζονται σε 27άρια τμήματα και με δυνατότητα του εκάστοτε Δ/ντή Δ/θμιας Εκπ/σης για προσαύξηση 10%, στην πράξη δηλ. 30άρια τμήματα (και σε ακατάλληλες αίθουσες ή επικίνδυνα κτίρια). Ταυτόχρονα οι εκπ/κοί χάνουν τις οργανικές τους θέσεις κι αναγκάζονται να περιφέρονται από σχολείο σε σχολείο προκειμένου να συμπληρώσουν το ωράριό τους.
Οι εξελίξεις αυτές είναι απαράδεκτες, αφού βάζουν στο «κρεβάτι του Προκρούστη» τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, ενισχύοντας τη λογική του κόστους-οφέλους. Οι καταργήσεις τμημάτων οδηγούν σε συγχωνεύσεις, καταργήσεις και υποβιβασμούς σχολείων. Κι αυτό δεν αποτελεί κεραυνό εν αιθρία. Είναι ένας μόνο κρίκος από το συνολικότερο σχέδιο υποβάθμισης και διάλυσης της όποιας δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης έχει απομείνει.
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης που για μια ακόμα φορά, όπως όλα τα τελευταία χρόνια απέναντι στις δεκάδες συγχωνεύσεις τμημάτων που προσυπογράφει, προτείνει στους εκπαιδευτικούς να γίνονται γυρολόγοι εύρεσης μαθητών και επίλυσης των προβλημάτων με τεχνάσματα. Ακόμα πιο προκλητικά επέρριψε την ευθύνη στους γονείς που επιλέγουν την εγγραφή των μαθητών σε άλλα σχολεία. Αυτή είναι η κατηγοριοποίηση των σχολείων που επιβάλλουν και πιστά ακολουθούν!
Καταδικάζουμε την αντιεκπαιδευτική πολιτική και καταγγέλλουμε τις πρακτικές του Υπουργείου και της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης που οδηγούν σε χειροτέρευση την κατάσταση των σχολείων μας. Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές να σταθούμε απέναντι στην πολιτική της υποβάθμισης της εκπαίδευσης, ενάντια στην κατάργηση τμημάτων σε σχολεία της περιοχής μας, να ανατρέψουμε στην πράξη τους σχεδιασμούς της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπ/σης και του Υπουργείου.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
· καμιά μείωση-συγχώνευση τμημάτων στα σχολεία
· κατάργηση της αντιδραστικής νομοθεσίας για 27 μαθητές ανά τμήμα και 25 στην Α/θμια
· «σπάσιμο» των τμημάτων με 27 μαθητές όπου υπάρχουν
· 20 μαθητές ανά τμήμα – 15 ανά κατεύθυνση
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.