Ένωση Γονέων Ιωαννίνων :Οι σχολικές αυλές πρέπει και θα είναι ανοιχτές φέτος το καλοκαίρι||30 /06 έξω από την Ακαδημία
Η δράση της Ένωσης Γονέων Νόμου Ιωαννίνων χθες Πέμπτη 25/06 δεν πραγματοποιήθηκε εξαιτίας των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Ανανεώνουμε το ραντεβού με τους Συλλόγους Γονέων και κατοίκους της γειτονιάς την ερχόμενη:
Τρίτη 30/06 στις 8 μμ μπροστά από το σχολικό συγκρότημα της Ακαδημιας.
Συνεχίζουμε δυναμικά!
Δεν κάνουμε βήμα πίσω από τις στοιχειώδεις ανάγκες των παιδιών μας για ύπαρξη ελεύθερων χωρων για παιχνίδι και ψυχαγωγία.
Το ΔΣ της Ένωσης Γονέων

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.