Tρεις απορίες και δύο επισημάνσεις για τον νέο ΚΟΚ

 


Και το ερώτημα παραμένει: Με τον τρόπο εφαρμογής των νέων μέτρων του ΚΟΚ συνετίζουμε ή εξοργίζουμε τον πολίτη;

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) στην Ελλάδα με τις αυστηρές ποινές και τα εξοντωτικά πρόστιμα τέθηκε σε ισχύ από 13 Σεπτεμβρίου 2025.

Οπως γράφει ο Δήμος Βερύκιος στο ieidiseis.gr:

Απορία 1η: Τότε γιατί όλο τον Αύγουστο, η Τροχαία και η Αστυνομία έκοβαν τρακοσοπενηντάρια (350 €) και τιμωρούσαν τους παραβάτες με βάση τον νέο ΚΟΚ αφού τυπικά δεν ήταν σε ισχύ; Στην προκειμένη περίπτωση ποιος είναι παραβάτης του νόμου: Ο οδηγός ή το όργανο;

Απορία 2η: Τι θα γίνει με τις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που καταβλήθηκαν μέχρι και την 12η Σεπτεμβρίου για πρόστιμα. τα οποία προβλέπει ο νέος ΚΟΚ που ωστόσο δεν ήταν σε ισχύ;


Επισήμανση 1η: Κόλπο γκρόσο για Express εισπράξεις δια της μεθόδου των ενστάσεων. Ο παραβάτης αφού έχει λάβει την κλήση με το χαράτσι και την αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για αρκετές εβδομάδες, το σύστημα του κλείνει το …μάτι και του δείχνει το «παράθυρο» για να υποβάλει ένσταση! Όμως για να γίνει δεκτή η υποβολή της ένστασης, απαιτείται να έχει πληρωθεί το πρόστιμο με αποτέλεσμα να σπεύδει ο παραβάτης – να δανείζεται τις περισσότερες φορές – για να πληρώνει το πρόστιμο και να υποβάλει την ένσταση, η οποία εάν δεν έχει «μπάρμπα στην Κορώνη» απορρίπτεται χωρίς ούτε καν να την ελέγξει κανείς.


Επισήμανση 2η: Είναι απορίας άξιον γιατί η «δεσποινίς Κατεχάκη» αφού έχει μετατραπεί σε γκισέ του Υπουργείου Οικονομικών, δεν εκσυγχρονίζεται υποβάλλοντας σε επιπρόσθετη ταλαιπωρία τους πολίτες; Οι αθεόφοβοι εξακολουθούν και κόβουν χειρόγραφες κλήσεις στα ροζ μπλοκάκια του περασμένου αιώνα. Με τον τρόπο αυτό εγκλωβίζουν και υποχρεώνουν τους παραβάτες να συνωστίζονται επι ώρες στις ουρές των Ταχυδρομείων για να πληρώσουν τα πρόστιμα!


Απορία 3η: Γιατί επικρατεί ομερτά για τα φορτηγά-«σκοτώστρες» με τους αχαλιναγώγητους οδηγούς που συμπεριφέρονται σαν γκάνγκστερ της ασφάλτου και όχι ως ευσυνείδητοι επαγγελματίες οδηγοί; Παλιά, το επάγγελμα του φορτηγατζή είχε ειδικό βάρος και κύρος ενώ στην άσφαλτο προστάτευαν τα Ι.Χ. ως να ήταν τα μικρότερα αδελφάκια τους. Σήμερα, έχει γίνει καθεστώς τα φορτηγά να κινούνται νευρικά σε όλες τις λωρίδες και να αποτελούν «κίνδυνο θάνατο» για τροχοφόρα και μικρού κυβισμού αυτοκίνητα. Στις μεγάλες λεωφόρους και τις εθνικές οδούς πια αποτελεί σύνηθες φαινόμενο τα φορτηγά να κινούνται στην αριστερή λωρίδα ενώ σε ώρες αιχμής της κυκλοφορίας τα βαριά οχήματα να καταλαμβάνουν όλες τις λωρίδες του αυτοκινητόδρομου και επι της ουσίας να μπλοκάρουν την κυκλοφορία.

Και το ερώτημα παραμένει: Με τον τρόπο εφαρμογής των νέων μέτρων του ΚΟΚ συνετίζουμε ή εξοργίζουμε τον πολίτη;

πηγή  ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]