O σύλλογος εδαφοσφαίρισης Ιωαννίνων κατέκτησε το διασυλλογικό πρωτάθλημα στην Αθήνα!

 


O σύλλογος εδαφοσφαίρισης Ιωαννίνων κατέκτησε το διασυλλογικό πρωτάθλημα εδαφοσφαίρισης , στο final six , που διοργανώθηκε 15 και 16 Ιουνίου στην Αθήνα . Η ομάδα των Ιωαννίνων συμμετείχε σαν πρωταθλήτρια του Βορείου Ομίλου , στην τελική διοργάνωση και με δύο νίκες  26-5 επί της ομάδας της Βουλιαγμένης και 17-14 επί της ομάδας της Κέρκυρας κατέκτησε το πρωτάθλημα στα γήπεδα του Φλοίσβου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]