LIVE/ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Τo efood αλλάζει και ανοίγει τα δικά του Mini Market

 


Το efood επεκτείνεται στο φυσικό δίκτυο αγορών, με τα δικά του καταστήματα μικρής λιανικής στη φιλοσοφία των mini market που θα ονομάζονται efood local.

  Οπως μεταδίδει το  dikaiologitika.gr, το efood ξεκινά ένα νέο εγχείρημα λανσάροντας τη δική του αλυσίδα Mini Market, τα efood local, όπου οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους σε είδη τροφίμων εύκολα και γρήγορα αξιοποιώντας ταυτόχρονα και όλα τα προνόμια που προσφέρει η δημοφιλής πλατφόρμα διανομής φαγητού. 


Το efood δημιουργεί ένα νέο concept στo χώρο των mini market

Στόχος της εταιρείας είναι η εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, με το συνδυασμό των φυσικών και των ηλεκτρονικών αγορών. Οι καταναλωτές που θα επιλέξουν να κάνουν τις αγορές τους στα efood local θα βρουν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων με έμφαση το φαγητό ενώ θα υπάρχει και χώρος για να απολαύσουν μια στάση για καφέ. Παράλληλα έχει προβλεφθεί και η ζεστή γωνιά όπου οι καταναλωτές θα μπορούν να αγοράσουν έτοιμο φαγητό. Τέλος,, θα υπάρχει κάβα και καπνικά.


Πού θα ανοίξουν τα πρώτα efood local



Η πρώτη φάση ανάπτυξης των efood local περιλαμβάνει τη δημιουργία 2 καταστημάτων εντός της Αττικής, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2024, ενώ στη συνέχεια θα υλοποιηθεί το στρατηγικό πλάνο επέκτασης του δικτύου. "To efood επεκτείνει την παρουσία του και δημιουργεί τα δικά του φυσικά καταστήματα, με το όνομα efood local. Στο μέλλον οι καταναλωτές θα μπορούν να απολαμβάνουν μια συνδυαστική εμπειρία ανάμεσα στον online και το φυσικό κόσμο.  Τα νέα στοιχεία που φέρνει το efood local είναι ο καφές και το φαγητό, με τη δημιουργία μιας ζεστής γωνιάς, ενώ δίνει έμφαση στο φαγητό grab & go. Παράλληλα οι κατηγορίες mini market θα περιλαμβάνουν όλα τα προϊόντα των στρατηγικών συνεργατών του ομίλου στο κομμάτι της λιανικής. Τα δύο πρώτα καταστήματα θα είναι η βάση για να κατανοήσουμε καλύτερα τη μικρή λιανική και να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο καταστημάτων νέας γενιάς με το σήμα του efood’’, σημειώνει ο Χάρης Τάκας, General Manager - Quick Commerce & Integrated Verticals.

πηγή dikaiologitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]