LIVE/ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Δυο χρόνια από τον άδικο θάνατο του Θεοφάνη Ερμή Θεοχαρόπουλου στις πλαγιές των Τζουμέρκων ....



Δύο χρόνια συμπληρώθηκαν από τον άδικό χαμό του Θεοφάνη Ερμή Θεοχαρόπουλου 
στις πλαγιές των Τζουμέρκων!

Ήταν 21 χρονών, άντρας δυνατός, χαμογελαστός πρόθυμος να βοηθήσει πάντα όλο τον κόσμο.
Γυμναζόταν σκληρά κάθε μέρα. Ήθελε να μπορέσει να σηκώσει την ελληνική σημαία κάποια στιγμή σε μεγάλους αγώνες.
Ήταν περήφανος που ήταν στην εθνική ομάδα αναρρίχησης.
Ήταν αθλητής ορειβατικού σκι.
 Αγαπούσε τον αθλητισμό και τη φύση, 
αγαπούσε τον κόσμο όλο!
Σπούδαζε, ήταν γεμάτος όνειρα και όρεξη για το μέλλον!
 Α Θ Α Ν Α Τ Ο Σ !




1. Το συμβάν – Η δημιουργία της διαδικτυακής ομάδας Theofanis Ermis Connecting Us!💙Για Την Εναέρια Προστασία Της Ζωής!


Στις 30/01/22 Ο Θεοφάνης Ερμής Θεοχαρόπουλος ενώ έκανε σκι γλίστρησε άθελά του σε μία στροφή και έπεσε από τα 2.100 στα 1.600 υψόμετρο. Ειδοποιήθηκε αμέσως το 112 και όλες οι αρχές, αστυνομία, ΕΚΑΒ, πυροσβεστική, πολιτική προστασία, το ήξεραν όλοι, έδωσαν το στίγμα του σημείου του ατυχήματος αμέσως. 
Ο πατέρας ειδοποίησε ότι έχει πολυτραυματία που αιμορραγεί, να έρθουν γρήγορα, το παιδί χάνεται λίγο- λίγο, να έχει βίντσι το ελικόπτερο που θα έρθει γιατί δεν υπάρχει χώρος για προσγείωση στο σημείο του ατυχήματος. 

Παρόλα αυτά ο Θεοφάνης Ερμής περίμενε 5 ώρες αβοήθητος να αιμορραγεί στην αγκαλιά του πατέρα του, έχοντας τουλάχιστον 15 κατάγματα στα άκρα του και στη λεκάνη, τα μισά από αυτά συντριπτικά, τίποτα στο θώρακα, τίποτα στο κεφάλι, μιλούσε και ζητούσε από τον πατέρα του να τον σώσει.

Όμως οι πυροσβέστες είχαν σταματήσει έως το σημείο όπου υπήρχε δρόμος λέγοντας ότι δεν έχουν την ικανότητα να ανέβουν το βουνό και να προσεγγίσουν το σημείο, δεν μπορούσαν, δεν είχαν την εκπαίδευση, τη φυσική κατάσταση, τον απαραίτητο εξοπλισμό για κάτι τέτοιο (650μ μήκος και 200μ υψομετρική διαφορά ήταν η απόστασή τους από τον Ερμή) με εξαίρεση 2-3 πυροσβεστών που ανέβηκαν στο σημείο αφού τους βοήθησε να φορέσουν τεχνικό εξοπλισμό, κραμπόν κλπ η μητέρα του Ερμή, Μαρίνα Αναστασίου και ενώ εκείνη είχε πάρει 3 ηρεμιστικά με το άκουσμα του συμβάντος, ανέβηκε στο σημείο του ατυχήματος.


Είχαν πέσει πάνω από το παιδί πατέρας και φίλοι που έφτασαν στο σημείο για βοήθεια και προσπαθούσαν να τον κρατήσουν ζεστό τυλιγμένο με τα μπουφάν τους, με τα σώματά τους, καθώς ο Ερμής αιμορραγούσε ενώ περνούσαν μαρτυρικά τα δευτερόλεπτα, τα λεπτά, οι ώρες. 

Το πρώτο ελικόπτερο που ήρθε από το Άκτιο ήταν ακατάλληλο, χωρίς βίντσι, έκανε μερικούς κύκλους πάνω από τον χτυπημένο Ερμή, πήρε μερικές φωτογραφίες του σημείου και αποχώρησε. 

Η ΕΜΑΚ από τα Ιωάννινα έκανε 3,5 ώρες να φτάσει στο σημείο, την στιγμή που στον αγώνα Ιωάννινα – Άγναντα που διοργανώνεται πλέον κάθε Σεπτέμβριο, μήνα της επετείου γέννησης του Ερμή, είχε τα γενέθλιά του ο Ερμής τον Σεπτέμβρη, πολλοί δρομείς κάνουν αυτήν την απόσταση κάτω από 5 ώρες τρέχοντας, ενώ κάποιος δρομέας έκανε αυτή την απόσταση κάτω από 4 ώρες.

Το δεύτερο ελικόπτερο το οποίο ήταν ανθυποβρυχιακό του πολεμικού ναυτικού, ένα Seahawk Sikorsky 10 τόνων (αποστολή του η διαφύλαξη των συνόρων), που ήρθε από τον Μαραθώνα στην Ήπειρο και σήκωσε με βίντσι τον Ερμή στις 5:48μμ, χωρίς να κατέβει γιατρός και δεν παρείχε καμία προνοσοκομειακή φροντίδα μετέφερε τον Ερμή στο αεροδρόμειο Ιωαννίνων και κατόπιν με σθενοφόρο, έφτασε στο νοσοκομείο των Ιωαννίνων μετά τις 6:30 το απόγευμα με πίεση 4. Είχε χαθεί τόσος πολύτιμος χρόνος περιμένοντας τόσες ώρες. Η χρυσή πολύτιμη ώρα, το χρονικό παράθυρο, που θα μπορούσε ο Ερμής να σωθεί είχε περάσει περιμένοντας τη βοήθεια. 

Αν ο Ερμής δεν άντεχε να αιμορραγεί τόσες ώρες, σχεδόν 5 ώρες στο παγωμένο βουνό, κανείς μας δεν θα είχε αντιληφθεί το τεράστιο κενό της Ελλάδας, στο να προστατέψει το πολυτιμότερο αγαθό των πολιτών της, την ανθρώπινη ζωή. Όμως  ο Ερμής με τον τρόπο που έφυγε μας έδειξε ξεκάθαρα τι πρέπει να γίνει. Οι μαρτυρικές ώρες που πέρασαν χωρίς το κράτος να του προσφέρει αυτά, που όλες οι πολιτισμένες χώρες προσφέρουν δεκαετίες τώρα, πάνω από 50 χρόνια, στους πολίτες τους, που έχουν πρώτη προτεραιότητα αυτό το ύψιστο αγαθό, τη ζωή των πολιτών τους, κόστισαν τη ζωή του Ερμή. 



Ο άδικος τρόπος που χάθηκε ο Ερμής, αιμορραγώντας στα Τζουμέρκα, από τη 1:00μμ έως τις 5:48μμ, που τον σήκωσε το βίντσι του ελικοπτέρου, που ήρθε στην Ήπειρο από τον Μαραθώνα, για να φτάσει στο νοσοκομείο των Ιωαννίνων μετά τις 6:30μμ, ανέδειξε με απόλυτο τρόπο τα τεράστια κενά στην επείγουσα προστασία της ζωής στη χώρα μας των αρμόδιων υπηρεσιών Ε.Κ.Α.Β και πυροσβεστικής.



Αμέσως μετά τον θάνατο του Ερμή οι γονείς του Γιάννης Θεοχαρόπουλος και Μαρίνα Αναστασίου άρχισαν έναν αγώνα την εναέρια διάσωση. Δημιουργήθηκε από την Υπαπαντή Βάλβη η διαδικτυακή ομάδα Theofanis Ermis Connecting Us!💙Για Την Εναέρια Προστασία Της Ζωής!  με σκοπό να στηρίξει αυτόν τον αγώνα. Δημιούργησε την ομάδα, προσκαλώντας και συγκεντρώνοντας φίλους ορειβάτες αναρριχητές, αθλητές και μη, με αίτημα τη δημιουργία εναέριας διάσωσης στην Ελλάδα, γιατί με βεβαιότητα ο Θεοφάνης Ερμής θα ζούσε αν είχε αντιμετωπιστεί και μεταφερθεί εγκαίρως στο νοσοκομείο.

Πολύ γρήγορα η ομάδα πλάτυνε σε βάση και πλήθος μελών και πλέον το αρχικό όραμα τώρα αφορά στη συνολική εναέρια προστασία της ανθρώπινης ζωής.
Αυτό περιγράφεται διεθνώς με την ονομασία H.E.M.S (Helicopter Emergency Medical Servise) και υπάγεται σε ευρωπαϊκούς κανονισμούς της E.A.S.A του ευρωπαϊκού οργανισμού ασφαλείας πτήσεων.
Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει δυστυχώς στην Ελλάδα.

Η ομάδα πλέον αποτελείται από ανθρώπους όλων των αθλημάτων και δραστηριοτήτων, καθώς και από επαγγελματίες τουρισμού ειδικού και γενικού, όπως και τοπικές συλλογικότητες και φορείς όλης της επικράτειας.

Πλέον το αίτημα μας, αφορά σε όλους τους Έλληνες πολίτες και τους επισκέπτες της χώρας που αγγίζουν τα 30 εκατομμύρια τον χρόνο!

Βάση των καταγεγραμμένων επειγόντων περιστατικών στη χώρα μας, υπολογίζουμε ότι περίπου 55.000 τον χρόνο, αφορούν υπερ-επείγοντα περιστατικά, που απαιτούν άμεση ιατρική φροντίδα στον τόπο του συμβάντος και άμεση μεταφορά στο νοσοκομείο.

Πως ορίζεται το υπερ-επείγον περιστατικό;

Πίνακας κατάταξης προτεραιότητας επείγοντος περιστατικού
 

Επείγον περιστατικό δε νοείται μόνο το ατύχημα, αλλά όλες εκείνες οι αιφνίδιες περιπτώσεις που αφορούν την υγεία και τη ζωή μας, όπως εμφράγματα, καρδιαγγειακά, αλλεργίες, αιμορραγίες, πνευμονικά, εγκαύματα κλπ.

Επείγοντα περιστατικά υγείας και συνήθως μαζικά, μπορούν να προκύψουν και από φυσικούς κινδύνους που εξελίσσονται σε φυσικές καταστροφές λόγω του ανθρωπογενούς παράγοντα και της τρωτότητας των υποδομών, όπως πλημμύρες σεισμοί κλπ, ενώ ταυτόχρονα οι καταστάσεις αυτές που επηρεάζονται και από την κλιματική κρίση, συχνά προκαλούν καταστροφές στα οδικά δίκτυα, κάνοντας την πρόσβαση με ελικόπτερο, τη μοναδική γρήγορη και αποδοτική επιλογή.

Οι παραπάνω καταστάσεις μπορούν να συμβούν παντού, στα αστικά κέντρα και στην επαρχία, ενώ το ελικόπτερο αποτελεί μονόδρομο σε δύσβατες και απομονωμένες περιοχές, αλλά και στα νησιά μας, όπου συνήθως οι υποδομές υγείας είναι ανεπαρκείς ή απούσες.

Δυστυχώς ο χρόνος απόκρισης σήμερα είναι πολύ μεγάλος και πολλά από τα περιστατικά καταλήγουν.

Στην ομάδα μας αναρτούμε καθημερινά περιστατικά που αφορούν επείγοντα περιστατικά στη χώρα μας και χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης και αερομεταφοράς, τα οποία δυστυχώς καταλήγουν λόγω του ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμη H.E.M.S (Helicopter Emergency Medical Servise). Αυτό όταν στις χώρες που έχουν HEMS, η κάθε βάση τους με ακτίνα δράσης 60-80Km, σε ετήσια βάση σώζει 1000-1800 περιστατικά, εκ των οποίων το 50% περίπου αφορά εγκεφαλικά, καρδιοπάθειες και συνήθη περιστατικά του μέσου ανθρώπου, ακόμη και στις παρα-Άλπιες περιοχές που έχουν εξαιρετικά αναπτυγμένο τον ορεινό τουρισμό. Αυτό μεταφράζεται 2η ευκαιρία ζωής! 
Αυτό, γιατί σε κάποιους έχει δημιουργηθεί λανθασμένα η εντύπωση ότι τα εναέρια μέσα διάσωσης είναι μόνο για το ορεινό περιβάλλον και αθλητικά περιστατικά. Ενδεικτικά υπηρεσίες HEMS υπάρχουν και σώζουν καθημερινά ανθρώπους σε περιοχές χωρίς ορεινό περιβάλλον όπως Ολλανδία,  το Λονδίνο κλπ. Την ίδια στιγμή στην Αττική με 5.000.000 κατοίκους πεθαίνει κόσμος κάθε μέρα λόγω μποτιλιαρίσματος και αδυναμίας των επέιγειων μέσων να κινηθούν γρήγορα, όπως και στα νησιά μας που μεταφέρονται τα υπερεπείγοντα περιστατικά που χρήζουν άμεσης νοσοκομειακής φροντίδας με το λιμενικό και με καικάκια ιδιωτών και όποιος από αυτούς του άτυχους αντέξει! Αν δεν αντέξει το λένε τραγωδία!
Αυτή η κατάσταση  στη χώρα μας πρέπει να αλλάξει τώρα!

Στηρίζουμε τον αγώνα του Γιάννη Θεοχαρόπουλου και της Οικογένειας του Ερμή, με όλη μας τη δύναμη, με σκληρή δουλειά, έρευνα, μελέτη, όραμα, όρεξη και πίστη.

Αυτός είναι ο στόχος και ο Ιερός σκοπός μας!

Ιερός σκοπός της ομάδας μας:
Η δημιουργία μηχανισμού "Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών Θεοφάνης Ερμής Θεοχαρόπουλος", σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα.

Δεκαετίες τώρα, από το 1952, χώρες που σέβονται τη ζωή των πολιτών τους έχουν Μηχανισμούς Εναέριας Διάσωσης. Η εναέρια διάσωση θεωρείται αυτονόητη παντού στην Ευρώπη.

Έργο – αποτελέσματα της Ομάδας

Η ομάδα μας δύο χρόνια τώρα εργάζεται σκληρά και ασταμάτητα, προκειμένου να δημιουργηθεί ο μηχανισμός "Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών Θεοφάνης Ερμής Θεοχαρόπουλος". 

Αυτή η μεγάλη προσπάθεια έχει φέρει αποτελέσματα!

Σήμερα, κάνοντας απολογισμό του έργου της ομάδας μας, όλοι μαζί πετύχαμε το αδιανόητο στα χρονικά της χώρας μας.

Ι) Ο πρωθυπουργός, κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης, δεσμεύτηκε με ανακοίνωσή του, με αναρτήσεις του στην ομάδα μας στις 21.04.2022 και στις 07.06.22 για τη δημιουργία ενός μηχανισμού εναέριας προστασίας της ζωής.

https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1432686890517179/?mibextid=uJjRxr

https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1465672527218615/?mibextid=uJjRxr

https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1500786633707204/?mibextid=uJjRxr

https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1563551114097422/?mibextid=uJjRxr


          

        


ΙΙ) Έκτοτε η κυβέρνηση μας δέχτηκε στο Υπουργείο Επικρατείας, καλεσμένοι του κυρίου Άκη Σκέρτσου:
Α) Στις 31 Μαΐου 2022, μας παρουσίασε τις προτάσεις της, καταθέσαμε και δια ζώσης τις δικές μας και συζητήσαμε σε θετικό κλίμα συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων και 
Β) Στις 26 Αυγούστου 2022, πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου προς διαβούλευση.
Σε αυτό το διάστημα είχαμε συνεχόμενη επικοινωνία με τους αρμόδιους της κυβέρνησης και καταφέραμε να προχωρήσει προς τη σωστή κατεύθυνση η διαδικασία για τη δημιουργία του μηχανισμού.
ΙΙΙ) Στις 3-11-2022 γράφτηκε Ιστορία για την χώρα μας με χρυσά γράμματα.
Στην ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων έγινε ένα τεράστιο βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Ψηφίστηκε ο νόμος πλαίσιο 4989/22 της ίδρυσης και λειτουργίας του νέου Εθνικού Μηχανισμού Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης «Θεοφάνης Ερμής Θεοχαρόπουλος» κάτι που δεν υπάρχει μέχρι τώρα στην Ελλάδα ενώ υπάρχει πολλές δεκαετίες σε άλλα κράτη.
https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=ca3df2c1-323f-4fb8-9aa0-af35012f73d3&fbclid=IwAR2IwfpZKk5RVlqzb8HhK9ttRSmgF7e0OTR0oWLAze0l2kxS45ho-Zhf0XA

ΙV) Όλο αυτό το διάστημα των 15 μηνών, από την ψήφιση του Νόμου 4989 στις 3 Νοεμβρίου του 2022, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε σκληρά και σας επικοινωνούμε τις κινήσεις και τις πράξεις μας για τη βελτίωση και την τροποποίηση του νόμου 4989/22 που αρχικά ήταν τελείως γενικός.
Τον Δεκέμβριο του 2023, έγινε η διαβούλευση για τον νόμο του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, με την οποία τροποποιείται και ο νόμος 4989/22 με τον 5075/23.
Καταθέσαμε τις πάγιες θέσεις και απόψεις μας αναλυτικά τόσο στην διαδικασία της διαβούλευσης διαδικτυακά, όσο και κατά τη διάρκεια της συζήτησης της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής στη Βουλή στην οποία κληθήκαμε και συμμετείχαμε αναπτύσσοντας πλήρως τις θέσεις μας, ενώ καταθέσαμε και σχετικό υπόμνημα.
https://youtu.be/x4r9NQTWOVo
https://youtu.be/RrxR-I860K0
Αξίζει να σημειωθεί ότι είχαν υποβληθεί αυτές οι παρατηρήσεις σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, αυτούσιες, πριν ακόμη ψηφιστεί ο αρχικός νόμος 4989, δηλαδή πριν 15 μήνες.

Αν είχαμε εισακουστεί τότε, σήμερα θα ήταν πολύ πιθανό να είχε ναυλωθεί η λύση πακέτο HEMS (Ελικόπτερα και πληρώματα), για τις 6 αρχικές βάσεις, και ο μηχανισμός να ήταν σε λειτουργία, σώζοντας ζωές που χάνονται κάθε μέρα.

Παρακάτω είναι οι θέσεις της ομάδας, οι οποίες δεν μπορούν να φανούν στον νόμο 4989/22 και στην τροποποίηση 5075/12.23, που όμως περιμένουμε να υπάρξουν μέσα στα προεδρικά διατάγματα και στις υπουργικές αποφάσεις με τα οποία θα «ντυθεί» τα οποία θα αποτελούν εξέλιξη του νόμου. 

Οι αρχές της ομάδας μας είναι:
1. Δημιουργία Εθνικού μηχανισμού εναέριας διάσωσης και πρωτογενών αεροδιακομιδών HEMS, κατά τα διεθνή και Ευρωπαϊκά πρότυπα.
2. Ανεξάρτητος, ευκίνητος, λειτουργικός, αποδοτικός, οικονομικός, απλός, νέος, μη κερδοσκοπικός/κοινωνικού χαρακτήρα φορέας λειτουργίας και διαχείρισης του παραπάνω μηχανισμού, υπό την ομπρέλα του υπερυπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την άμεση, κάθετη και απρόσκοπτη ένταξη του στον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, αλλά και για την ευελιξία στις δυνατότητες χρηματοδότησης του, στο ευρύτερο πλαίσιο χρηματοδότησης της πολιτικής προστασίας.
3. Χρήση ενδεδειγμένων μικρών και οικονομικών για τον σκοπό (HEMS) Ελικοπτέρων και σύνθεση πληρωμάτων κατά τα δοκιμασμένα επί δεκαετίες Ευρωπαϊκά πρότυπα τα οποία συνήθως χρησιμοποιούν τριμελή ή κατά περίπτωση τετραμελή πληρώματα αποτελούμενα από Χειριστή, Ιατρό, Technical crew member (paramedic), και ανάλογα με την επιχείρηση ειδικό διασώστη, αλπινιστή, κλπ.
Τι εννοούμε; 
Δείτε ενδεικτικά μέσα από κάποιες αναρτήσεις μας που αφορούν πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης και του κόσμου που έχουν H.E.M.S. (Helicopter Emergency Medical Servise).
There is no HEMS in Greece.
Την ανάρτηση του υπεύθυνου αεροπορικών θεμάτων της ομάδας μας Γιώργου Παπαδάκη,
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1851581768627687/?mibextid=uJjRxr
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1845903409195523/?mibextid=uJjRxr
Τις αναρτήσεις του πατέρα του Θεοφάνη Ερμή, Γιάννη Θεοχαρόπουλου,
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1850057902113407/?mibextid=uJjRxr
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1846833775769153/?mibextid=uJjRxr
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1840730653046132/?mibextid=uJjRxr
Αυτά γίνονται στο εξωτερικό.
Τι γίνετε στη χώρα μας;
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1850254915427039/?mibextid=uJjRxr
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1831491630636701/?mibextid=uJjRxr
4. Το όλο εγχείρημα καθώς και οι επιχειρήσεις HEMS θα λειτουργούν κατά το γράμμα του νόμου των κανονισμών (ΕΕ) της EASA.
5. Μέχρι την ολοκλήρωση του Ελληνικού μηχανισμού, να ναυλωθεί άμεσα λύση πακέτο Ελικόπτερο/Πλήρωμα από μεγάλες εταιρίες κύρους που δραστηριοποιούνται επί δεκαετίες στο αντικείμενο παρέχοντας τις υπηρεσίες τους σε πολλά Ευρωπαϊκά κράτη, που έχουν επιλέξει τη ναύλωση ως την πιο ενδεδειγμένη λύση.
6. Δημιουργία ικανού αριθμού βάσεων (αρχικά και πιλοτικά 6) για την κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους της Ελληνικής επικράτειας με σκοπό την ταχύτερη και συντομότερη αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών και της μεταφοράς τους στον καταλληλότερο και πλησιέστερο κατά περίπτωση υγειονομικό σχηματισμό, ενδεδειγμένης τελικής φροντίδας (definitive medical care) εντός της πολυπόθητης σωτήριας χρυσής ώρας (golden hour) με παράλληλη αξιολόγηση (benchmarking) του μηχανισμού προς βελτίωση του.
Βάση των ιατρικών δεδομένων της επείγουσας ιατρικής, τα περιστατικά προτεραιότητας 1 πρέπει να έχουν μεταφερθεί εντός της χρυσής ώρας (max60΄) στην καταλληλότερη για το περιστατικό νοσοκομειακή δομή. 
Με τις 6 αρχικές βάσεις δεν μπορεί να καλυφθεί όλη η επικράτεια διότι αν το ελικόπτερο πρέπει να διανύσει παραπάνω από 60-80km δεν θα φτάσει μέσα στη χρυσή ώρα το περιστατικό στο κατάλληλο νοσοκομειακό περιβάλλον.
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1843627316089799/?mibextid=uJjRxr
Στις άλλες χώρες η διάσωση είναι 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.
7. Χρόνοι ετοιμότητας και ανταπόκρισης από κλήση στο 112 έως την απογείωση σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα σε max 5 λεπτά.

Ανάρτηση του Συμβούλου της ομάδας μας Γιάννη Οικονομίδη
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1463143607471507/?mibextid=uJjRxr
8. Λειτουργία 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
Και την νύχτα! Στη χώρα μας ακούμε στις ειδήσεις «οι έρευνες θα συνεχιστούν με το πρώτο φως της ημέρας!
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1844180646034466/?mibextid=uJjRxr
9. Δυνατότητα προσέγγισης ή και προσγείωσης σε κάθε δημόσιο κοινόχρηστο ή και ιδιωτικό χώρο που κριθεί κατάλληλος/απαραίτητος/ασφαλής για την αποστολή, όπως οδικό δίκτυο, γήπεδα, χώροι parking κλπ. 
https://www.facebook.com/groups/1405066526612549/permalink/1850938508692013/?mibextid=uJjRxr
10. Δημιουργία ελικοδρομίων στους κατάλληλους υγειονομικούς σχηματισμούς (κέντρα τραύματος, ΤΕΠ «τμήμα επείγοντος περιστατικού», Νοσοκομεία κλπ).
11. Αποδέσμευση των ενόπλων δυνάμεων από μη αποδοτικές, σπάταλες και τελικά αυτοκαταστροφικές, για τον στρατιωτικό εξοπλισμό και την άμυνα της Χώρας, αποστολές.
Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας, αν πάει ελικόπτερο, σε κάποια περιστατικά, είναι ελικόπτερα των ενόπλων δυνάμεων, τα οποία είναι άκρως ακατάλληλα λόγω του ότι δεν είναι φτιαγμένα για προνοσοκομειακή φροντίδα. Όπως στην περίπτωση του Ερμή
12. Οι Δευτερογενείς αεροδιακομιδές ( που σημαίνει από νοσοκομείο σε νοσοκομείο) (Air Ambulance) είτε έκτακτες, είτε προγραμματισμένες, παραμένουν στην αρμοδιότητα του ΕΚΑΒ και γίνονται από το ΕΚΑΒ.
13. Η Στρατιωτική Έρευνα και Διάσωση, (το Military Search and Rescue C SAR), η οποία περιλαμβάνει τα ναυτικά ατυχήματα, δηλαδή ναυάγια και τα αεροπορικά ατυχήματα, συνεχίζει να γίνεται, ως οφείλει, από τις Ένοπλες Δυνάμεις και το Λιμενικό Σώμα στους τομείς ευθύνης και αρμοδιότητάς τους.
14. Η νέα υπηρεσία εναέριας διάσωσης/πρωτογεννών αεροδιακομιδών HEMS δύναται να συνδράμει τις υπόλοιπες επιχειρήσεις SAR, διασώσεις πολιτών από εμπορικά πλοία, (Air Ambulance) κατόπιν αιτήματος του ανάλογου φορέα, και όχι το αντίθετο, όπως έγινε στον Ερμή, που ήρθαν τα πολεμικά ελικόπτερα να σώσουν τον πολίτη.
15. Δυνατότητα λειτουργίας αντίστοιχων υπηρεσιών HEMS από μη κερδοσκοπικούς ιδιωτικούς οργανισμούς και φορείς.
16. Δυνατότητα συνεργασίας και συνεκπαίδευσης με εθελοντικές οργανώσεις, φορείς και οργανισμούς.


Υπαπαντή Βάλβη
Δημιουργός της διαδικτυακής ομάδας Theofanis Ermis Connecting Us!Για Την Εναέρια Προστασία Της Ζωής! και φίλη της οικογένειας του Θεοφάνη Ερμή. Διαχειρίστρια της ομάδα μαζί με τους γονείς του, τον Γιάννη Θεχαρόπουλο και τη Μαρίνα Αναστασίου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]