Δήλωση Ζάψα για τη δημοπράτηση της "εισόδου Φιλιππιάδας"

 


Δήλωση - ενημέρωση για την κατάρτιση και έγκριση των όρων δημοπράτησης, από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ηπείρου, του υποέργου «Βελτίωση της οδικής σύνδεσης της Φιλιππιάδας με την Ιόνια οδό» του έργου: «Βελτίωση – αποκατάσταση οδού παράκαμψης Φιλιππιάδας με αφετηρία τον κόμβο Καμπής»  της ΣΑΕΠ 030 Ηπείρου με Κ.Α. 2019ΕΠ03000001, προϋπολογισμού 1.450.000,00 €. 

Επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το 2019,  εντάχθηκαν στο ΠΔΕ τρία έργα με την αριθ. Πρωτ. 39015/05-04-2019 απόφαση του Υφ)ργού Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στάθη Γιαννακίδη:

1. ΒΕΛΤΙΩΣΗ – ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΗ ΔΙΑΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΡΤΑΣ – ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ (ΤΜΗΜΑ ΑΣΤΡΟΧΩΡΙ – ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΔΗΜΟΥ ΤΕΤΡΑΦΥΛΛΙΑΣ – Β’ ΦΑΣΗ), με προϋπολογισμό € 5.000.000,00

2. ΒΕΛΤΙΩΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΔΟΥ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΟΝ ΚΟΜΒΟ ΚΑΜΠΗΣ, με προϋπολογισμό € 2.200.000,00

3. ΒΕΛΤΙΩΣΗ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΙΜΑΡΕΤ ΑΡΤΑΣ, με προϋπολογισμό € 1.000.000,00

Ένα από τα τρία έργα ήταν και η «είσοδος της πόλης της Φιλιππιάδας» με τίτλο «Βελτίωση αποκατάστασης οδού Παράκαμψης Φιλιππιάδας με αφετηρία τον κόμβο Καμπής». Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2019 της ΣΑΕΠ-030 με κωδικό έργου 2019ΕΠ03000001 με το ποσό των 2.200.000,00 €. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στο ποσό των 1.774.193,50 € και με ΦΠΑ στα 2.200.000,00 €.

Το γιατί η ΠΗ δημοπρατεί «το έργο» μετά τρία ολόκληρα χρόνια και με μειωμένο προϋπολογισμό είναι ένα ερώτημα στο οποίο θα πρέπει να απαντήσει η περιφερειακή Αρχή. Και εάν η 3ετής καθυστέρηση δικαιολογείται από το γεγονός ότι μόλις την προηγούμενη εβδομάδα συζητήθηκε ενώπιον του Μονομελούς Εφετείου Ιωαννίνων η αίτηση προσδιορισμού προσωρινής τιμής μονάδας των απαλλοτριωμένων εκτάσεων, λόγω της πανδημίας, παραμένει το ζήτημα του μειωμένου προϋπολογισμού του έργου της «εισόδου Φιλιππιάδας» που εμφανίζεται ως υποέργο με τίτλο «Βελτίωση της οδικής σύνδεσης της Φιλιππιάδας με την Ιόνια οδό».

Θα συμφωνήσουμε όλοι πως πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη που θα αναβαθμίσει την αισθητική της πόλης, θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της Φιλιππιάδας (ασφαλής κίνηση πεζών και εποχουμένων) και αποτελεί ένα βήμα προς την ολοκλήρωση των υποδομών της έδρας του Δήμου Ζηρού (Συνοδό έργο είναι και η οριοθέτηση του μυλαύλακα, καθώς και ο μελλοντικός εσωτερικός δακτύλιος της πόλης που θα ορίσει τον αστικό χώρο από το παραποτάμιο μέτωπο και θα παρακάμψει την πόλη ανατολικά, από την Αγία Κυριακή μέχρι το Μνημείο).

Σε καμία όμως περίπτωση δεν πρόκειται για την "ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ", η κατασκευή της οποίας θα συνδέσει την Ιόνια οδό με την Γέφυρα Καλογήρου, ως το πρώτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου σύνδεσης της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό. Ένα έργο το οποίο αποτελεί πάγιο αίτημα των κατοίκων που δεινοπαθούν από την διέλευση όλων των ειδών οχημάτων μέσα από την πόλη και αδικαιολόγητα καθυστερεί με ευθύνη της Περιφέρειας Ηπείρου και της κυβέρνησης, δεδομένου ότι είχε εξασφαλιστεί πίστωση 30 εκατομμυρίων από την προηγούμενη κυβέρνηση και έκτοτε τίποτα δεν προχώρησε!

Γιώργος Ζάψας, επικεφαλής Π. Παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών» και μέλος Ο.Ε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]