Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων Διαβούλευση – Παρέμβαση του SOS Τροχαία Εγκλήματα-Τα δολοφονικά κάγκελα της περιφερειακής Άρτας και η σήμανση στην Κενάν Μεσαρέ....

 


Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να επικαιροποιήσει τις Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων και να προχωρήσει στη σύνταξη Τεχνικών Οδηγιών για διαχείριση οδικού δικτύου έθεσε σε Διαβούλευση τα τεύχη που συντάχθηκαν: ΟΜΟΕ – ΠΖ (Οδηγίες Πληροφοριακής Σήμανσης Πεζών εντός Αστικών Περιοχών), ΟΜΟΕ-ΚΣΟ (Κατακόρυφη Σήμανση οδών), ΟΜΟΕ-ΠΣΠ (Πληροφοριακή Σήμανση Ποδηλατιστών) και ΟΜΟΕ-ΟΣΟ (Οριζόντια Σήμανση Οδών).  


Ο SOS Τροχαία Εγκλήματα συμμετείχε στη διαβούλευση με τις παρακάτω παρατηρήσεις:


«Είναι ηλίου φαεινότερο πως η υπερπροσπάθεια των επιστημόνων που επιμελήθηκαν τις προτάσεις της διαβούλευσης για  τις ΟΜΟΕ-ΠΖ, ΟΜΟΕ-ΚΣΟ, OMOE-ΠΣΠ, ΟΜΟΕ-ΟΣΟ θα σώσει χιλιάδες ψυχές που σβήνουν τζάμπα στην ελληνική άσφαλτο, υπό τις εξής όμως προϋποθέσεις:


Να αυστηροποιηθούν άρδην οι ποινές για την ασυνειδησία εκλεγμένων και υπηρεσιακών τοπικών παραγόντων που παρακάμπτουν τις τεχνικές προδιαγραφές και τον ΚΟΚ σε σχέση με την σήμανση των οδών.

Στις περιπτώσεις που η αυθαιρεσία γίνεται συνήθης πρακτική ή διαιωνίζεται η εφαρμογή παράτυπων εφαρμογών είναι απαραίτητη η ένταξη των παρανομιών στην κατηγορία της δόλιων εγκλημάτων με μη εξαγοράσιμες ποινές.

Αρμόδια υπηρεσία στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις της χώρας να αποφαίνεται αμετάκλητα, εντός μικρού χρονικού διαστήματος, για τον επιμερισμό της ευθύνης και την άμεση αποκατάσταση των παράνομων αποφάσεων και κατασκευών που οδήγησαν σε θάνατο ή σωματική βλάβη από σκόπιμη ή όχι παράβαση των προδιαγραφών. Είναι αδιανόητος ο πολυετής εμπαιγμός που υφίστανται χαροκαμένοι ή ακρωτηριασμένοι πολίτες από την αέναη μετακύλιση των ευθυνών από Δήμο σε Περιφέρεια ή σε Αποκεντρωμένη ή σε Υπουργείο, μέχρι να «αθωωθούν» οι πάντες και μέχρι να ξαναγίνουν «δυστυχήματα» εκ προμελέτης (π.χ. δολοφονικά κάγκελα περιφερειακής Άρτας).

Οι περιπτώσεις ωμής παραβίασης του ΚΟΚ σχετικά με τις διαδικασίες εκπόνησης από τους ειδικούς επιστήμονες των μελετών σήμανσης και τις απαιτούμενες εγκρίσεις και ελέγχους από την αρμόδια υπηρεσία της Αποκ/νης Δ/σης (δλδ. η αυθαίρετη σήμανση οδών) να οριστούν ως δόλια εγκλήματα του Κοινού Ποινικού Δικαίου και να θεσπιστεί η άμεση διορθωτική παρέμβαση του ΥΜΕ (π.χ. οδός Κενάν Μεσαρέ, Ιωάννινα).

5, Να υπάρξει χρηματοδοτικό εργαλείο και νομική υποχρέωση των ΟΤΑ να εκπονήσουν τις νόμιμες μελέτες σήμανσης των οδών που λειτουργούν με αυθαίρετη σήμανση, σε τακτή προθεσμία.




Διαφορετικά, όλες οι προσπάθειες των επιστημόνων θα πάνε χαμένες, τα πάντα θα είναι υποκριτικά και θα συνεχίσει να ρέει ακατάπαυστα το αίμα στους ελληνικούς δρόμους (κυρίως στους αστικούς και περιαστικούς).»


Με εκτίμηση,


«SOS Τροχαία Εγκλήματα», Πανελλαδικός Σύλλογος (Α.Μ.Π.Φ. του ΥΠ.ΟA.: 61367)


Ο Πρόεδρος


Γιώργος Κουβίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]