ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

H ΛΑΣΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ για τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του προγράμματος «Μεταφορές 2021-2027»

 


Για τη Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του προγράμματος «Μεταφορές 2021-2027» του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων που συζητήθηκε σήμερα στην Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Ηπείρου  σημειώνουμε: 

Οι Ηπειρώτες γνωρίζουν από πρώτο χέρι με ποια κριτήρια αποφασίζουν οι αστικές κυβερνήσεις την διασύνδεση της Ηπείρου με την υπόλοιπη Ελλάδα ή με τη γειτονική μας χώρα την Αλβανία. Ζουν στο πετσί τους την πολιτική που βάζει τα κέρδη του μεγάλου κεφαλαίου μπροστά από τις λαϊκές ανάγκες, την πολιτική που όταν τα κέρδη του κεφαλαίου δεν είναι αρκετά η ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, όσο αναγκαία κι αν είναι, παραπέμπεται στις καλένδες. 

Γι αυτό στη ΣΜΠΕ το πρώτο πρόβλημα που εντοπίζει το Υπουργείο είναι το «πρασίνισμα των μέσων σταθερής τροχιάς», δηλαδή τα επιπλέον κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων από την πώληση των λεγόμενων «πράσινων τεχνολογιών». Είναι όμως ανέκδοτο να συζητιέται αυτό το «πρόβλημα» στην περιφέρεια Ηπείρου, όπου δεν υπάρχει σύνδεση με μέσα σταθερής τροχιάς και είναι εμπεδωμένο ότι αυτό εμποδίζει την όποια οικονομική ανάπτυξη . 

Το δεύτερο πρόβλημα  που εντοπίζει το Υπουργείο είναι  ότι οι αστικές συγκοινωνίες δεν έχουν επαρκή προγραμματισμό και λειτουργία . Το γεγονός ότι στην πόλη των Ιωαννίνων, οι φοιτητές δεν μπορούν να πληρώσουν εισιτήριο και πηγαίνουν με τα πόδια στο πανεπιστήμιο (παρά την χρηματοδότηση από το Δήμο) δεν φαίνεται να απασχολεί το Υπουργείο που εξετάζει κατά τα άλλα τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του προγράμματος. 

Μόνο ως πρόκληση μπορεί να χαρακτηριστεί ότι το Υπουργείο εντοπίζει ότι «η διέλευση των συνόρων μεταξύ της Ελλάδας και των γειτονικών χωρών διεξάγεται με αργούς ρυθμούς» ενώ ο δρόμος Γιάννενα-Κακαβιά σέρνεται δεκαετίες ολόκληρες, που βγαίνει κάθε φορά από το συρτάρι προεκλογικά και επιστρέφει πάλι πίσω, καθώς ο πραγματικός λόγος που δεν ξεκινά είναι η ύπαρξη μελέτης σύμφωνα με την οποία ο δρόμος δεν είναι ανταγωνιστικός  

Τη στιγμή που για να πάει ο τουρίστας από τη Β Ελλάδα στην Πρέβεζα πρέπει να περάσει μέσα απ τη Φιλιππιάδα αφού δεν υπάρχει σύνδεση με τη Ιόνια

Τη στιγμή που έχουμε δήμους -όπως ο δήμος Β. Τζουμέρκων- που δεν μπορούν να αναπτύξουν καμία δραστηριότητα ούτε τουριστική ούτε αγροτοκτηνοτροφική επειδή αντί για νέα χάραξη, η Περιφέρεια Ηπείρου κάνει μπαλώματα  

Τη στιγμή που για να ανέβει λεωφορείο στο Πάπιγκο -στο πιο τουριστικό χωριό του Ζαγορίου - πρέπει να μην περνάει αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα  

η Επιτροπή Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Ηπείρου εξέτασε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις ενός δικτύου που δεν υπάρχει και η πλειοψηφία (ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ) τις υπερψήφισε κιόλας! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]