ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Zητούνται εναερίτες -Τεχνικοί τηλεπικοινωνιών

  Η εταιρεία Epirus Elettronica με έδρα τα Ιωάννινα ζητά εναερίτες κινητής τηλεφωνίας -τεχνικούς τηλεπικοινωνιών για έργα στην Ήπειρο και...

Υγεία:Τί πρέπει να κάνεις για να αποφύγεις τις κράμπες

 


Oι κράμπες ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι ιδιαιτέρως συχνές και αναπτύσσονται συνήθως ως απόρροια κάποιων συγκεκριμένων κινήσεων ή δραστηριοτήτων ή κατάχρησης των άκρων μας. Πρόκειται για ξαφνικές και έντονες συσπάσεις μυών που προκαλούν έντονο πόνο και αδυναμία οποιασδήποτε κίνησης στο σημείο αυτό. Στο σημείο της κράμπας παρατηρείται σκλήρυνση για λίγα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επανέρχεται. Δεν είναι λίγες οι φορές που μπορεί η κράμπα μετά από λίγη ώρα να επανέλθει. 

Τα πιο συχνά σημεία του σώματος στα οποία εντοπίζεται είναι οι γάμπες, οι μηροί, τα δάχτυλα των ποδιών και των χεριών και σπανιότερα η κοιλιά και οι βραχίονες. 

Τι προκαλεί τις κράμπες;

Οι κράμπες είναι συνήθως αποτέλεσμα κάποιας κίνησης ή δραστηριότητας. Τις περισσότερες φορές οφείλεται σε κατάχρηση ενός μέλους του σώματος και υπερβολικής κούρασής του. Για παράδειγμα, άτομα που γράφουν πολύ ή χρησιμοποιούν πολύ τα χέρια τους για την δουλειά τους, έχουν αυξημένο κίνδυνο να πάθουν κράμπα στα δάχτυλα των χεριών. 

Η κράμπα μπορεί να οφείλεται σε αφυδάτωση του οργανισμού, σε υπερβολική χρήση των μυών, σε παρατεταμένη διατήρηση μιας συγκεκριμένης στάσης του σώματος (π.χ. διπλωμένα πόδια στο κρεβάτι κατά τη διάρκεια του ύπνου), κακή αιμάτωση του σημείου και ηλεκτρολυτικές διαταραχές (μειωμένο κάλιο, μαγνήσιο στον οργανισμό). 

Αν οι κράμπες είναι πολύ συχνές ή πολύ έντονες και σας ανησυχούν, τότε θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν γιατρό. 

Πώς προλαμβάνονται και πώς αντιμετωπίζονται οι κράμπες

Η συνήθης αντιμετώπιση είναι οι διατάσεις των μυών. Πριν την άσκηση αλλά και μετά από αυτήν, θα πρέπει να ενυδατώνεστε καλά. 

Επίσης, σημαντικός τρόπος τόσο πρόληψης όσο και αντιμετώπισης είναι η αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών που έχουν διαταραχθεί. Συνήθως για τις κράμπες ευθύνεται η έλλειψη καλίου, μαγνησίου και ασβεστίου από τον οργανισμό. Σημαντικές πηγές αυτών των μετάλλων είναι οι μπανάνες, οι ξηροί καρποί, η βρώμη, το καλαμπόκι, ο αρακάς, το κολοκύθι, η γλυκοπατάτα, το γιαούρτι κ.ά. 

Επιπλέον, ειδικά για όσους γυμνάζονται αλλά και όχι μόνο, υπάρχει και ένα ρόφημα που δίνει στον οργανισμό το μαγνήσιο που χρειάζεται. Αν θέλεις το κάτι παραπάνω για τον εαυτό σου και την υγεία σου, μπορείς να εντάξεις το Aquarius Water+ στην καθημερινότητα σου, ένα λειτουργικό ποτό που θα σε τονώσει και θα σε κάνει να νιώθεις υγιής και δυνατός κάθε μέρα, αφού θα σου προσφέρει τα απαραίτητα μέταλλα, μαγνήσιο και ψευδάργυρο, που χρειάζεται ο οργανισμός σου. 

  doctoranytime.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]