Zητούνται εναερίτες -Τεχνικοί τηλεπικοινωνιών

  Η εταιρεία Epirus Elettronica με έδρα τα Ιωάννινα ζητά εναερίτες κινητής τηλεφωνίας -τεχνικούς τηλεπικοινωνιών για έργα στην Ήπειρο και...

ΚΟΚ: Ψηφιοποιείται η διαδικασία βεβαίωσης και είσπραξης προστίμων από παραβάσεις – Τέλος στο «σβήσιμο» των κλήσεων

 


Γράφει η Μαρία Μόσχου

Τέλος στο σβήσιμο των κλήσεων αλλά και στα χαμένα πρόστιμα που βεβαιώνονται μετά από χρόνια, με τον παραβάτη να καλείται να πληρώσει υπέρογκους τόκους θα θέσει η ψηφιοποίηση της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης προστίμων από παραβάσεις  του ΚΟΚ.


Σημειώνεται ότι σήμερα χρειάζονται 20 βήματα από την στιγμή που μία κλήση θα γραφτεί από το αρμόδιο Όργανο μέχρι να πληρωθεί από τον παραβάτη. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα χρονοβόρα διαδικασία η οποία δίνει την δυνατότητα παρεμβάσεων σε πολλά στάδια αλλά και σε… χαμένες κλήσεις.


Στόχος, με την συνεργασία των υπουργείων Υποδομών- Μεταφορών, Εσωτερικών αλλά και Οικονομικών, καθώς και των Δήμων είναι τα βήματα να μειωθούν στα πέντε με συρρίκνωση του χρόνου που απαιτείται. Κατόπιν, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα κληθεί να θέσει σε εφαρμογή μια πλατφόρμα που θα επιτρέπει την άμεση ενημέρωση του παραβάτη με μήνυμα και την καταγραφή του προστίμου.



 

Με τον τρόπο αυτό θα είναι εύκολο να γνωρίζει κανείς αμέσως τις παραβάσεις, βοηθώντας και στην άμεση ενημέρωση του point system αλλά και της Εφορίας ώστε το πρόστιμο να εισπραχθεί.


Είναι αξιοσημείωτο ότι ενώ το συνολικό ύψος των προστίμων που επιβάλλονται ετησίως φτάνει περίπου τα 140 εκατ. ευρώ, τελικώς το ποσό που πληρώνεται δεν ξεπερνά τα 40 εκατομμύρια.


Καταργεί τη μεταγενέστερη καταγραφή του συμβάντος

Στο πλαίσιο αυτό, ο υπάλληλος της Τροχαίας, ο οποίος θα βεβαιώνει την παράβαση θα την περνά αυτόματα μέσω τάμπλετ στο κεντρικό Μητρώο της Τροχαίας καταργώντας ουσιαστικά τη μεταγενέστερη καταγραφή του συμβάντος.


Η ψηφιοποίηση της διαδικασίας έχει ενταχθεί από το υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών και στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης.


Δεν είναι τυχαίο ότι κατά τη διάρκεια της δεύτερης Συνεδρίασης της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια συζητήθηκε η επανεξέταση του πλαισίου που αφορά στη βεβαίωση και είσπραξη των προστίμων, προκειμένου να επιταχυνθεί η διαδικασία, να αναβαθμιστεί η επικοινωνία των συναρμόδιων υπηρεσιών και να βελτιωθεί η εισπραξιμότητα.


Για τον σκοπό αυτό, οι εργασίες της Επιτροπής θα επικεντρωθούν στα ακόλουθα:


Απλούστευση των διαδικασιών

Πλήρης ψηφιοποίηση της διαδικασίας είσπραξης

Προσδιορισμός του τρόπου απόδοσης των συγκεκριμένων ποσών στους Δήμους

Η ενίσχυση της χρήσης οπτικοακουστικών μέσων (καμερών) κατά τους ελέγχους

Καταγραφή ατυχημάτων

Παράλληλα αποφασίστηκε και η συλλογή δεδομένων καλής ποιότητας με στόχο την ενιαία και συστηματική καταγραφή των ατυχημάτων


Ειδικότερα, πρόκειται για έναν Οδικό χάρτη για την ενεργοποίηση του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας που θα συλλέγει κάθε χρόνο τα στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα στη χώρα.


Προβλέπεται η οργάνωση συλλογής στοιχείων από κάθε έναν από τους εμπλεκόμενους φορείς, η υποστήριξη της συλλογής δεδομένων με συγκεκριμένες μεθοδολογίες και ο συντονισμός των δράσεων των φορέων για την  υποστήριξη του Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας.


Πλατφόρμα καταγγελιών

Σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης θα δημιουργηθεί και πλατφόρμα καταγγελιών για αυτοκινητιστές ταξί ή εκπαιδευτές υποψηφίων οδηγών.


Προβλέπεται ηλεκτρονική καταγραφή/καταχώρηση επώνυμων καταγγελιών (μέσω κωδικών Taxis) και υποχρέωση ενημέρωσης του καταγγέλλοντος (feedback) από πλευράς διαχειριστή (ενημέρωση πορεία της καταγγελίας, συστάσεις, πειθαρχικές ποινές).


Θα αφορά τόσο επαγγελματικές κατηγορίες όσο και περιπτώσεις διαφθοράς κατά τη διαδικασία εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών


Τροχαία ατυχήματα: Μάιος 2021

Τα Οδικά Τροχαία Ατυχήματα, που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων, αυξήθηκαν τον Μάιο του 2021 κατά 30,5% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020 (963 τον Μάιο του 2021, έναντι 738 τον Μάιο του 2020).


Από τα παθόντα πρόσωπα των οδικών τροχαίων ατυχημάτων, καταγράφηκαν 65 νεκροί, 51 βαριά τραυματίες και 1.052 ελαφρά τραυματίες, έναντι 52 νεκρών, 34 βαριά τραυματιών και 853 ελαφρά τραυματιών τον Μάιο του 2020, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 25,0% σε νεκρούς, κατά 50,0% σε βαριά τραυματίες και κατά 23,3% σε ελαφρά τραυματίες.


Ο Ιούλιος στην Αττική

Κατά το μήνα Ιούλιο 2021, στην περιοχή της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής σημειώθηκαν 619 τροχαία ατυχήματα με 718 παθόντες και ειδικότερα:


16 θανατηφόρα με 17 νεκρούς,

17 σοβαρά με 21 σοβαρά τραυματίες,

586 ελαφρά με 680 ελαφρά τραυματίες.

Τα κυριότερα αίτια των ατυχημάτων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.


Το ίδιο χρονικό διάστημα στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 15.671 παραβάσεις από τις οποίες 800 σε βαθμό πλημμελήματος.


Ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:


219 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 39 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,

1.666 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,

174 παραβάσεις για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,

347 παραβάσεις για χρήση κινητού τηλεφώνου,

639 παραβάσεις για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,

1.214 παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους και,

55 παραβάσεις για επικίνδυνους ελιγμούς.

moved.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]