ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΦΩΤΙΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ...ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Πώς θα προστατέψεις το δέρμα σου από τον ήλιο

 


Μπορεί το καλοκαίρι να είναι για πολλούς από εμάς η αγαπημένη εποχή ωστόσο ο δυνατός ήλιος και η έκθεσή μας σε αυτόν δεν παύει να απειλεί με πολλούς τρόπους το δέρμα μας και να χρειάζεται πολλή περισσότερη φροντίδα απ’ ότι χρειάζεται άλλες εποχές. Ο ήλιος και η θάλασσα που τόσο αγαπάμε κουράζει το δέρμα μας και χρειάζεται να πάρουμε κάποια μέτρα προκειμένου να προστατέψουμε την καλή εικόνα και κατάστασή του.

Η χρήση του αντιηλιακού είναι απαραίτητη όπως και η συχνή ανανέωση του. Ιδανικά η εφαρμογή πρέπει να γίνεται 20-30’ λεπτά πριν την έκθεση στον ήλιο και χρειάζεται ανανέωση συχνή. Σε περίπτωση που είσαι στην θάλασσα μην θεωρήσεις την ανανέωση περιττή μετά την βουτιά σου επειδή πάνω στο αντιηλιακό αναγράφεται ότι είναι αδιάβροχο καθώς ακόμη κι έτσι η αποτελεσματικότητά του έχει μειωθεί. Στην καθημερινότητα σου, αν δεν χρησιμοποιείς μέικ-απ με δείκτη προστασίας φρόντισε να απλώνεις αντιηλιακό πριν προχωρήσεις στην εφαρμογή του.

Στο πλαίσιο της φροντίδας της επιδερμίδας σου είναι σημαντική η συχνότερη απολέπιση κατά την θερινή περίοδο καθώς υπάρχει και μεγαλύτερη ανάγκη. Προκειμένου να αφαιρέσεις τα νεκρά κύτταρα κάνε peeling και τρίψε το δέρμα σου με κάποιο σφουγγάρι για να τα απομακρύνεις.

Τις καλοκαιρινές ημέρες που τα επίπεδα της θερμοκρασίας είναι τόσο υψηλά και η έκθεση σε αυτά συμβάλλει στην αφυδάτωση του σώματος και συνεπώς του δέρματός σου προσπάθησε να βοηθήσεις μέσω της διατροφής σου. Καταναλώνοντας πολλές τροφές όπως καρότο, μοσχάρι, ψάρια που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α, θαλασσινά και κοτόπουλο για την πρόσληψη σεληνίου και τα πλούσια σε βιταμίνη Ε δημητριακά, αμύγδαλα και φιστίκια ενισχύεις την θρέψη του οργανισμού σου. Επίσης φρούτα και λαχανικά όπως το καρπούζι, το πεπόνι, η ντομάτα και το αγγούρι που είναι γεμάτα νερό θα συμβάλλουν στην ενυδάτωση.

Ενίσχυσε την ενυδάτωση του οργανισμού σου, πίνοντας πολύ νερό μέσα στην ημέρα καθώς η ανάγκη σε νερό τους καλοκαιρινούς μήνες είναι ακόμη μεγαλύτερη λόγω της αποβολής του ουσιαστικά από το σώμα μας μέσω της εφίδρωσης.

Μετά την βουτιά στην θάλασσα καλό είναι να πηγαίνεις να κάνεις ντουζ προκειμένου να απομακρύνεις το αλάτι από το σώμα σου το οποίο τείνει να απορροφά την υγρασία του σώματος άρα να το αφυδατώνει προκαλώντας ξηροδερμία. Ωστόσο αν δεν είναι εφικτό μπορείς τουλάχιστον να ρίξεις λίγο μεταλλικό νερό στο πρόσωπό σου.

Ενυδάτωση αλλά και δροσιά θα σου χαρίσει επίσης η χρήση κάποιου σπρέι αναζωογόνησης του δέρματος που μπορείς να έχεις ανά πάσα στιγμή μαζί σου στην τσάντα σου.

Γυρνώντας από την θάλασσα, η χρήση ενυδατικής κρέμας στο σώμα αλλά και το πρόσωπο μετά από το μπάνιο σου, θα βοηθήσει το δέρμα σου να δροσιστεί και να ενυδατωθεί. Υπάρχουν επίσης και ειδικά προϊόντα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις μετά από την έκθεση στον ήλιο για έξτρα φροντίδα. Με αυτόν τον τρόπο θα διατηρήσει το δέρμα την απαραίτητη υγρασία και μπορεί να προληφθεί τυχόν ξεφλούδισμα.

www.doctoranytime.gr    





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]