Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων : Είναι επιτακτική αναγκαιότητα η επέκταση της Ιόνιας οδού μέχρι την Κακαβιά

 


Ένωση Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων : Είναι επιτακτική αναγκαιότητα η επέκταση της Ιόνιας οδού μέχρι τον συνοριακό σταθμό της Κακαβιάς και η σύνδεσή της με τον Διευρωπαϊκό οδικό άξονα των Δυτικών Βαλκανίων.

70.000.000 ευρωπαίοι κάνουν τουρισμό με το αυτοκίνητο τους


Από το 2012, η Ένωση ΞενοδόχωνΝομού Ιωαννίνων αντιλαμβανόμενη την τεράστια σημασία που θα επιφέρει στην Ήπειρο η ολοκλήρωση του Διευρωπαϊκού οδικού άξονα των Δυτικών Βαλκανίων ή Παρααδριατικού άξονα, βρίσκεται σήμερα έμπρακτα στο πλευρό της Περιφέρειας Ηπείρου,των βουλευτών αλλά και των άλλων φορέων,για την ένταξη του έργου στοταμείο ανάκαμψης.

Ο παρααδριατικός οδικός άξονας ξεκινά από την Τεργέστη, διέρχεται από την Σλοβενία, την Κροατία (δίπλα στις Δαλματικές ακτές), το Σπλιτκαι έχει φθάσει 8 χιλ.πριν από το Ντουμπρόβνικ.Υπολείπεται μόνο το μικρό κομμάτι της Βοσνίας – Ερζεγοβίνης και τα 38 χιλ. από το Ντουμπρόβνικ μέχρι το  Μαυροβούνιο.

Την κατασκευή του άξονα στο Μαυροβούνιο την έχει αναλάβειη εταιρία «ΑΚΤΩΡ» και έχει ολοκληρώσει το σύνολο των μελετών. 

Η Αλβανία έχει ολοκληρώσει το τμήμα Τίρανα – Κακαβιά ( Τον Ιούλιο του 2020 παραδόθηκε και ο περιφερειακός δρόμος του Φίερι (Fier)) και έχει δημοπρατήσει τον Περιφερειακό δρόμο των Τιράνων (από το Δυρράχιο μέχρι την Σκόδρα) και τα 50 χιλ. από τα Τίρανα μέχρι το Μαυροβούνιο.

Το 20% των Ευρωπαίων κάνει τουρισμό με το αυτοκίνητό τους, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 70.000.000 επισκέπτες.

Ένα μεγάλο μέρος αυτών θα εισέλθειστην περιοχή μας μέσω του παρααδριατικού άξονα.

Ως επαγγελματίες οφείλουμενα προετοιμαστούμε για ένα καινούργιο πελατολόγιο Ευρωπαίων τουριστών, που είναι μεσαίου και υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.Οι άνθρωποι αυτοί εκτός από την θάλασσα αρέσκονται να επισκέπτονται χώρες με πολιτισμό και περιβάλλον.

Έτσι εμείς θα πρέπει να ενταχθούμε ή καλύτερα να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο με αυτές τις περιοχές που ήδη παρουσιάζουνμεγάλη επισκεψιμότητα λόγω των ιστορικών τους χώρων, όπως:

1. Το κάστρο του Ντουμπρόβνικ που είναι προστατευόμενο από την UNESCO στην Κροατία.

2. Το κάστρο του Κότορ που είναι προστατευόμενο από την UNESCO στο Μαυροβούνι.

3. Το κάστρο του Τεπελενίου και του Αργυροκάστρου που είναι προστατευόμενα από την UNESCO στην Αλβανία .

4. Το Κάστρο των Ιωαννίνων που θα πρέπειάμεσα ο δήμος Ιωανντιτών, να υποβάλειφάκελο για  την ένταξή του στην UNESCO ως  μνημείου παγκόσμιας κληρονομιάς.

5. Και το Γεωπάρκο Βίκου-Αώου που είναι προστατευόμενο από την UNESCO και το οποίο συνορεύει με την Αλβανία. 

Επίσης ηΕλληνική πρεσβεία στα Τίρανα βρίσκεται σε στενή συνεργασία με την Αλβανική κυβέρνηση για να υπάρξει μια καινούργια χάραξη του δρόμου από την πόλη της Πρεμετής μέχρι τον συνοριακό σταθμό της Μέρτζιανης (28 χιλ. μήκους, 8,5 μ. πλάτος) έτσι ώστε να ενωθεί η περιοχή του Γεωπάρκου με την περιοχή του Τεπελενίου.

Με την ολοκλήρωση του Δυτικού άξονα των Βαλκανίων θα αυξηθεί υπέρμετρα ο αριθμός των τουριστώνστην χώρα μας,οι οποίοι θα έρθουν με το αυτοκίνητό τους από την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη. Οι επισκέπτες αυτοί θα δημιουργήσουν καινούργιες προοπτικές για το σύνολο των τουριστικών προϊόντων της χώρας μας.

Σήμερα χρειαζόμαστε 4 ώρες οδικώς για να φθάσουμε από τα Ιωάννινα στα Τίρανα. Με την επέκταση της Ιόνιας οδού μέχρι την Κακαβιά ο χρόνος αυτός θα μειωθεί στις 3.5 ώρες και με την ολοκλήρωση του Δυτικού Άξονα των Βαλκανίων οι χρονικές αποστάσεις από τα Ιωάννινα θα είναι ως εξής : Για το Κότορ στο Μαυροβούνι 6 ώρες, για το Ντουμπρόβνικ 7 ώρες , για την Τεργέστη 10 ώρες και για το Μόναχο14 ώρες οδικώς.

Επόμένως, υπάρχει άμεση αναγκαιότηταεπέκτασης της Ιόνιας οδού μέχρι τον συνοριακό σταθμό της Κακαβιάς και η σύνδεσή της με τον Διευρωπαϊκό οδικό άξονα των Δυτικών Βαλκανίων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]