ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

Οι παρατάξεις "ΑΡΠΙ" και "Μέτωπο Δράσης "για τον δακτύλιο

 




ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ  ΘΕΣΗ

ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ

Σχετικά με την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) της ολοκλήρωσης του δακτυλίου από κόμβο Γεννηματά έως Πανηπειρωτικό στάδιο, στις 14 του Οκτώβρη συζητιέται στο Συμβούλιο της Επικρατείας η προσφυγή από τους συμπολίτες μας και των επιτροπών Κατοίκων, ακύρωσης του οδικού άξονα Κενάν Μεσαρέ-Βογιάνου-Γεννηματά.

Το 2018 είχε προηγηθεί ΑΚΥΡΩΣΗ  της ΜΠΕ με Υπουργική απόφαση και απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, μετά την προσφυγή του Συλλόγου Προστασίας Περιβάλλοντος και του εκπροσώπου των επιτροπών Κατοίκων. 

Όμως, αντί να εκπονηθεί ΝΕΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΜΠΕ, που θα περιλαμβάνει τους κύριους δρόμους με τους οποίους θα συνδεθεί, όπως οι ανωτέρω αποφάσεις και οι εθνικοί και ΕΕ νόμοι προστάζουν, ξαναπροωθείται για έγκριση αυτούσια η ακυρωθείσα ΜΠΕ και αυτό οδήγησε τους κατοίκους στη νέα προσφυγή. Σκοπός τους η εκ νέου ακύρωση των παράνομων διαδικασιών ώστε σε νέα συνολική ΜΠΕ να συμπεριληφθούν και διορθωθούν επί τέλους οι επικίνδυνες, ανθρωποφάγες παρανομίες και παρατυπίες που συντελέστηκαν κατά την κατασκευή του υφιστάμενου τμήματος του δακτυλίου αλλά και για να ληφθούν μέτρα σωτηρίας του Υδροβιότοπου ΤΣΑΜΑΡΑ.

Σύμφωνα και με όλους τους Επιθεωρητές στο υφιστάμενο τμήμα του δακτυλίου έγινε προκλητική παραβίαση των νόμων και των τεχνικών προδιαγραφών με καταστροφικά αποτελέσματα για την ασφάλεια οδηγών και πεζών και με υποβάθμιση των συνθηκών διαβίωσης σε μεγάλο τμήμα της πόλης. Τα δεκάδες ατυχήματα που έχουν συμβεί στον οδικό αυτό άξονα και το πλήθος θανατηφόρων του Περιφερειακού το επιβεβαιώνουν τραγικά

Όλοι καταλαβαίνουμε ποιοι ωφελήθηκαν, κυρίως οικονομικά.

Για την ιστορία, τα παραπάνω έγιναν επί δημαρχίας του κ. Γκόντα, συνεργάτη του σημερινού δημάρχου.

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης έστω και τώρα, εκ των υστέρων, χρειάζεται να πάρει καθαρή θέση στο ζήτημα και να τοποθετηθεί με την πλευρά των αιτημάτων που διατυπώνουν οι κάτοικοι, ο Συνήγορος του Πολίτη και το σύνολο των ανώτατων ελεγκτικών αρχών, και να πάρει μέτρα ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση.

Χρειάζεται άμεσα να εντάξει τα έργα που απαιτούνται για την βελτίωση των υφιστάμενων τμημάτων του ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ στο πρόγραμμα του Δήμου.

Παράλληλα απαιτείται οι σχεδιασμοί για τον δακτύλιο των Ιωαννίνων να γίνουν με πλήρη διαφάνεια, περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις και σωστή ενημέρωση των πολιτών. 

Επίσης, από τα μέχρι σήμερα δεδομένα φαίνεται πως η ολοκλήρωση  του δακτυλίου θα γίνει σε βάρος και του υδροβιότοπου Τσαμαρά,   ενός μοναδικού και ιδιαίτερου για την προστασία της Λίμνης υγροβιότοπου.

Η υλοποίηση τέτοιων σχεδίων με δρόμους «τέρατα» (στην ουσία άτακτης ταχείας κυκλοφορίας μέσα στον αστικό ιστό!!!) εξυπηρετεί μόνο τα μεγάλα  ξενοδοχειακά-τουριστικά και κατασκευαστικά συμφέροντα που ετοιμάζονται να «επενδύσουν» δίπλα στη Λίμνη

Φτάνουν λοιπόν  οι υποκρισίες και τα κροκοδείλια δάκρυα για την προστασία της Λίμνης όταν την ίδια στιγμή έχουν στα συρτάρια έτοιμα τα σχέδια καταστροφής του βιότοπου ΤΣΑΜΑΡΑ δίπλα στη Λίμνη και τσιμεντοποίησης των πάντων, κλείνοντας την Λίμνη σαν μεγάλη μπανιέρα.

Το κάλεσμά μας απευθύνεται στους εργαζόμενους και την νεολαία της περιοχής μας, κάλεσμα ενωτικού αγώνα προάσπισης της ποιότητας ζωής μας και του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ζούμε και εργαζόμαστε


                                     ΙΩΑΝΝΙΝΑ  05-10-2020


Οι Παρατάξεις

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

ΜΕΤΩΠΟ ΔΡΑΣΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]