Ιωάννινα:Με αναμμένους φάρους και σειρήνες η Π.Υ υποδέχθηκε το 2020!
Με αναμμένους τους φάρους και τις σειρήνες των υπηρεσιακών οχημάτων υποδέχθηκε η Π.Υ τη νέα δεκαετία την ώρα που δεκάδες βεγγαλικά φώτιζαν τον ουρανό των Ιωαννίνων!
Και μπορεί οι περισσότεροι την αλλαγή του χρόνου να την γιόρτασαν στα σπίτια τους μαζί με τους δικούς τους ανθρώπους οι πυροσβέστες όμως που ήταν όπως άλλωστε όλες τις μέρες του χρόνου πιστοί στο καθήκον ,δεν παρέλειψαν να γιορτάσουν την έλευση του 2020 με τον δικό τους τρόπο!
Ευχόμαστε Καλή Χρονιά και δύναμη στο δύσκολο έργο τους!
Και μπορεί οι περισσότεροι την αλλαγή του χρόνου να την γιόρτασαν στα σπίτια τους μαζί με τους δικούς τους ανθρώπους οι πυροσβέστες όμως που ήταν όπως άλλωστε όλες τις μέρες του χρόνου πιστοί στο καθήκον ,δεν παρέλειψαν να γιορτάσουν την έλευση του 2020 με τον δικό τους τρόπο!
Ευχόμαστε Καλή Χρονιά και δύναμη στο δύσκολο έργο τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.